;
coinex

گریفین ؛ اولین برند لوازم جانبی گیمینگ در ایران

گریفین ؛ اولین برند لوازم جانبی گیمینگ در ایران

شرکت خوش نام گرین، پردیس صنعت سیاره سبز، حالا با برند گریفین به صورت جدی وارد دنیای لوازم گیمینگ شده است و قصد دارد محصولاتی با کیفیت جهانی؛ اما ساخت کشور عزیزمان ایران را با قیمتی بسیار مناسب تولید و روانه بازار کند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی اختصاصی به گریفین داشته باشیم.

شرکت پردیس صنعت سیاره سبز که دیروز با برند گرین بیست سالگی خود را در هتل هما جشن گرفت، مدت بسیار زیادی است که در ساخت محصولات باکیفیت و مناسب برای کاربر ایرانی، در حال فعالیت است. این شرکت امسال در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ تحت عنوان الکامپ 2016 در غرفه بزرگ و جذاب خود اقدام به رونمایی و معرفی از برند لوازم جانبی گیمینگ خود با نام گریفین (GRIFFIN) کرد.

برندی که کیفیت اکسسوری گیمنگ آن مانند ماوس، کیبورد و … همانند کیفیت‌ برند‌های معتبر جهانی مانند ایسوس و ام اس آی است؛ اما قیمت تمام شده آن بسیار پایین‌تر خواهد بود و برای گیمر ایرانی دارای سازگاری بالاتر و گارانتی معتبری خواهد بود.

برند گریفین، گرین گیمینگ اولین شرکت کاملا ایرانی در زمینه لوازم جانبی گیمینگ خواهد بود. گرفین تولید کننده انواع ماوس، کیبورد و ... گیمینگ در ایران است.

گریفین در واقع گرین گیمینگ و تولید کننده محصولات مناسب بازی شرکت گرین خواهد بود. برندی که حتی با گارانتی گرین، گارانتی لبخند، وارد بازار خواهد شد. محصولات این شرکت فعلا در حوزه لوازم جانبی گیمینگ است؛ اما امیدواریم روزی یک تولید کننده لوازم کامپیوتری را در ایران داشته باشیم.

شرکت گرین با همت جوانان ایرانی محصولات باکیفیت و بسیار خوش قیمتی را در زمینه گیم وارد بازار خواهد کرد که نشانه بسیار امیدوار کننده‌ای از پیشرفت صنعت کامپیوتر ایران است؛ چرا که تا پیش از این کشورمان ایران تنها اقدام به مونتاژ می‌کرد و ساخت صد در صدی ایران، معنایی در صنعت کامپیوتر و موبایل ایران نداشت.

برند گریفین، گرین گیمینگ اولین شرکت کاملا ایرانی در زمینه لوازم جانبی گیمینگ خواهد بود. گرفین تولید کننده انواع ماوس، کیبورد و ... گیمینگ در ایران است.

اگر شما هم دوست دارید از این برند ایرانی حمایت کنید، بدانید محصولات این شرکت همچون پاورهایی گرین به زودی بهترین کالاهایی خواهد بود که با ضمانتی بسیار خوب از شرکت گرین وارد بازار شده و جای هیچ بهانه‎‌ای برای نخریدن این لوازم کامپیوتری باقی نخواهد ماند.

در مصاحبه‌ای که با مدیران شرکت پردیس صنعت سیاره سبز داشتیم گفته شد که گرین به زودی تنوع بسیار زیادی را به محصولات خود اضافه خواهد کرد تا کالای با کیفیت ایرانی انتخاب اول و آخر هر ایرانی باشد.

این شرکت در جریان الکامپ 22 از کیس گیمینگ جدید خود یعنی پانزار Z8، غول کیس‌های گیمینگ، رونمایی کرد که به زودی با قیمتی بسیار رقابتی و پایین‌تر نسبت به برند کوگر و … وارد بازار خواهد شد.

نظر شما در مورد محصولات شرکت گرین چیست؟ اگر از محصولات این کمپانی استفاده کرده‌اید، ما و دیگر دوستانتان را نیز در جریان کیفیت آن قرار دهید.

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر