;
coinex

بودن یا نبودن! آیا حافظه رم سامسونگ گلکسی S8 به 8 گیگابایت خواهد رسید؟!

بودن یا نبودن!؛ آیا حافظه رم سامسونگ گلکسی S8 به 8 گیگابایت خواهد رسید؟!
آیا حافظه رم سامسونگ گلکسی S8 به 8 گیگابایت خواهد رسید؟! با تکرا همراه باشید تا یکی از مهمترین شایعات پیرامون گلکسی اس 8 را بررسی کنیم.

شایعات مربوط به خبرهای سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) داغِ داغ است و هر از گاهی جزئیات مربوط به پرچمدار بعدی سامسونگ در فضای مجازی خبرساز می شود. این خبر را نیز از همان ابتدا در حدو اندازه های یک شایعه بدانید؛ اما یک فاش کننده اطلاعات مشهور در شبکه اجتماعی ویبو به این نکته اشاره کرده است که احتمالا حافظه رم سامسونگ گلکسی S8 می تواند یک رم 8 گیگابایتی باشد.

حافظه رم سامسونگ گلکسی S8

سامسونگ از قبل تایید کرده که قصد دارد تراشه های گلکسی اس 8 را به پردازنده هایی با معماری 10 نانومتری مجهز کند؛ اما خبر مربوط به رم سامسونگ گلکسی S8 همچنان ضد و نقیض است. چندی پیش عنوان شده بود که احتمالا مقدار رم سامسونگ گلکسی اس 8 هرگز به 8 گیگابایت نخواهد رسید و اینک رم 8 گیگابایتی پرچمدار بعدی غول کره، نقل محافل تکنولوژی است!

علاوه بر این اطلاعات، گفته شده است که سامسونگ گوشی بعدی خود را به چیپ حافظه فلش UFS 2.1 نیز مجهز خواهد کرد. قبل از این عنوان شده بود که این کمپانی قصد دارد تا نسخه 8 از سری کهکشانی خود را با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه کند.

حافظه رم سامسونگ گلکسی S8

سامسونگ اعتقاد دارد که با عرضه گوشی Galaxy S8 کاربران خاطرات بد گلکسی نوت 7 را به دست فراموشی خواهند سپرد. علاوه بر این برخی شایعات از یک فبلت 6 اینچی از این مدل حکایت می کنند. گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) می تواند با یک نمایشگر 6 اینچی خودنمایی کند. البته گلکسی اس 8 پلاس ویژگی جالب دیگری را نیز با خود به یدک خواهد کشید. یک دوربین دوگانه می تواند زینت بخش پنل پشتی این مدل شود.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 8:

درباره مشخصات سامسونگ گلکسی اس 8 حرف های زیادی گفته می شود؛ اما محتمل ترین آنها، نشان می دهد که این گوشی دارای یک نمایشگر 5.1 اینچی بوده و در نسخه هایی که در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، تراشه اگزینوس 8895 قدرتنمایی خواهد کرد.

اگر در سال 2017 نیز همه چیز به مانند امسال پیش برود، نسخه هایی از این دستگاه که در ایالات متحده و در چین عرضه می شوند، احتمالا به اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز باشند. سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا بر روی آن پیش نصب شده و این درحالیست که دستیاران هوش مصنوعی سامسونگ چون بیکسبی (صدای مردانه) و کسترا (صدای زنانه) به کمک کاربران خواهند آمد. برخی منابع معتقدند که گوگل در حال صحبت با سامسونگ است تا تنها صدای دستیار مجازی گوگل را به عنوان دستیار شخصی گوشی پرچمدار آینده خود انتخاب کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر