;
coinex

ساعت های هوشمند جدید ال جی روانه بازار شدند

ساعت های هوشمند جدید ال جی

پس از انتشار شایعات متعدد بالاخره ساعت های هوشمند جدید ال جی با سیستم عامل Android Wear 2.0 به صورت رسمی در اواخر هفته گذشته معرفی شدند. ساعت های هوشمند ال جی واچ استایل و ال جی واچ اسپورت در اصل اولین ساعت های هوشمند مجهز به آخرین نسخه سیستم عامل پوشیدنی گوگل هستند، اگر به یاد داشته باشید در روز معرفی این گجت های جدید اعلام شد که فروش آن ها در روز جمعه آغاز می شود. اکنون ساعت های هوشمند جدید ال جی در خرده فروشی های مختلفی برای خرید در دسترس قرار گرفته اند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

بعد از چندی بازهم همکاری بین گوگل و ال جی برای عرضه گجت های پوشیدنی شکل گرفته است و انتظار می رود که در طی سال جاری میلادی هردو شرکت نتیجه خوبی را از این همکاری دریافت کنند. پیش بینی شده که ساعت های هوشمند جدید ال جی از پر فروش ترین گجت های پوشیدنی سال جاری میلادی باشند.

ساعت هوشمند ال جی واچ استایل مد پایه بوده و می توان گفت که با استایل رسمی طراحی شده است. قیمت این ساعت هوشمند ارزان تر از مدل دیگر است و در حال حاضر با قیمت 249 دلار در بازار وجود دارد. البته این ساعت هوشمند فاقد ویژگی هایی مانند ان اف سی، LTE و غیره است. قیمت نسخه گولد این ساعت هوشمند قدری گران تر بوده و با قیمت 279 دلار به فروش می رسد. ال جی واچ استایل هم اکنون در فروشگاه رسمی گوگل برای خرید وجود دارد.

ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت در اصل نسخه گران تر گجت پوشیدنی ال جی است که دارای ویژگی های بیشتری است، از جمله این ویژگی های می توان به جی پی اس، ان اف سی و LTE اشاره کرد. این ساعت در نسخه آبی تیره و تیتانیوم در فروشگاه گوگل پلی با قیمت 349 دلار در دسترس قرار گرفته است. علاوه بر این ساعت هوشمند نام برده شده توسط دو شرکت حامل AT&T و واریزون برای خرید موجود است.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر