;
coinex

رانندگان ایتالیایی در واکنش به ورود اوبر به این کشور، اعتصاب کردند!

رانندگان ایتالیایی در واکنش به ورود اوبر به این کشور، اعتصاب کردند!
هزاران نفر از رانندگان ایتالیایی در روز سه شنبه در اعتراض به قوانینی که به اعتقاد آنها به نفع شرکت اوبر وضع شده است، در مقابل پارلمان این کشور تجمع کردند. شدت این اعتراضات به حدی زیاد بود که منجر به درگیری با پلیس ضد شورش می شود. اعتراضات رانندگان در ایتالیا، یک هفته ای است که باعث فلج شدن سیستم حمل و نقل در شهرهای رم، میلان و تورین شده است.

رانندگان تاکسی با تجمع در مقابل پارلمان خواستار توقف کار برنامه اوبر شدند. اوبر یک اپلیکیشن اشتراک گذاری خودرو است که تا حدودی می توان آن را با اپلیکیشن های تاکسی یاب آنلاین اسنپ و تپسی مقایسه کرد. نمایندگان و وزرای سازمان های مربوطه در تلاش هستند تا بتوانند با مذاکره راه حلی برای این موضوع پیدا کنند.

رانندگان می گویند که قوانین وضع شده برای اوبر کاملا نامرتبط بوده و باعث وارد آوردن خسارت های شدیدی به صنعت تاکسیرانی این کشور می شود.

اعتصاب یک هفته ای رانندگان تاکسی به صنعت گردشگری این شرکت نیز آسیب وارد کرده است. گردشگران زیادی در فرودگاه اصلی ایتالیا و ایستگاه های قطار سرگردان مانده اند و رفت و آمدهای روزانه در این شهرها دچار اختلال و سردرگمی فراوانی شده است.

شهردار رم با حضور در جمع رانندگان به آنها وعده داده که اصلاحات پیشنهادی برای این قوانین ارائه داده است.

این خبر خیلی برایتان آشنا نیست؟ واکنش نسبت به ورود تکنولوژی در ساختارهای جامعه، گویا به کشورهای خاصی محدود نمی شود! وفق دادن خود نسبت به تغییر شرایط، برای همه افراد جهان سخت است؛ اما این اتفاقی است که دیر یا زود به وقوع می پیوندد، خود را برای ورود به عصر جدید آماده کنید!

.

منبع: abcnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر