;
coinex

مشخصات فنی و تصویری از گوشی نوبیا Z17 mini لو رفت

گوشی نوبیا Z17 mini یک موبایل میان‌رده تمام عیاز از برند نوبیا متعلق به شرکت چینی زد تی است که مشخصات سخت افزاری و قیمت بسیار مناسبی دارد.
کمپانی چینی ZTE قصد دارد تا به زودی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با برند نوبیا و نام  نوبیا Z17 mini  رونمایی کند اما حالا مشخصات فنی و تصویری از پنل جلویی گوشی نوبیا Z17 mini ، قبل از رونمایی منتشر شده است که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند یک میان‌رده تمام عیار است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می‌دانید، شرکت چینی ZTE یکی از بزرگان صنعت تلفن هوشمند در کشور چین است و در بخش موبایل خود دارای یک شرکت زیر مجموعه با نام نوبیا (Nubia) است. طبق دعوت نامه‌های ارسال شده، این شرکت چینی قصد دارد تا در تاریخ 21 ماه مارس سال میلادی جاری مصادف با یکم فروردین ماه 1396 از اولین گوشی هوشمند برند نوبیا با دوربین دوگانه با نام نوبیا Z17 رونمایی کند.

گوشی جدید برند نوبیا از شرکت زد تی ای، نوبیا Z17 mini نام دارد درحالیکه آخرین  نسل از خانواده گوشی‌های این شرکت نوبیا Z11 و آخرین گوشی آنها در بازار نوبیا Z11 Mini S نام داشت که باعث شده این مسئله بسیار عجیب باشد اما در هر صورت چندی پیش مشخصات فنی و تصویری از پنل جلویی این گوشی به همراه تصویری در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است.

گوشی نوبیا Z17 mini یک موبایل میان‌رده تمام عیاز از برند نوبیا متعلق به شرکت چینی زد تی است که مشخصات سخت افزاری و قیمت بسیار مناسبی دارد.

طبق تصویر لو رفته در ویبو باید گفت که این گوشی ظاهری همچون نسل خانواده Z11 دارد اما با این تفاوت که سنسور اثر انگشت به جای یک سنسور خازنی در پشت دستگاه تبدیل به یک سنسور و کلید هوم لمسی شده است که در وسط آن لوگو قرمز رنگ شرکت نوبیا به چشم می‌خورد.

از جمله مشخصات سخت افزاری لو رفته در شبکه اجتماعی ویبو منتسب به گوشی هوشمند نوبیا Z17 mini باید به پردازنده اسنپدراگون 652 و پردازنده اسنپدراگون 653، صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، 4 و 6 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه جانبی،  دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 13 مگاپیکسلی از نوع لنزهای IMX258 شرکت سونی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت نسخه سوم شارژ سریع شرکت کوالکام، پورت یو اس بی نوع C و حسگر اثر انگشت اشاره داشت.

طبق اطلاعات منتشر شده، موبایل هوشمند نوبیا Z17 mini در مدل 4 گیگابایت حافظه رم و پردازنده اسنپدراگون 652 با قیمت 1899 یوآن معادل با 274 دلار در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی نسخه دیگری نیز خواهد داشت که در قسمت سخت افزاری به پردازنده اسنپدراگون 653 و 6 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است اما هنوز قیمتی از آن لو نرفته است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر