;
coinex

نسخه‌ی دموی بازی Civilization VI برای افرادی که تجربه بازی‌های سبک استراتژیک را ندارند

نسخه‌ی دموی بازی Civilization VI مناسب افرادی است که با این بازی آشنایی ندارند

اگر تا به حال بازی­‌هایی به سبک بازی Civilization VI را تجربه نکرده اید، مشکلی نیست! شما با بازی کردن نسخه نمایشی (Demo) که برای این بازی در نظر گرفته شده است، می‌توانید مزه‌ی این بازی را قبل از خرید آن، به طور کامل بچشید!

Civilization VI یک بازی استراتژیک است. سبک این بازی با سبک سایر بازی‌هایی که بر روی آنها برچسب استراتژی می‌خورد، فرق دارد. در این بازی شما در ابتدا باید یک کشور یا به اصطلاح، یک تمدنی خاص را انتخاب کنید؛ که به طور مثال در این دمو، کشور چین در نظر گرفته شده است. سپس شما باید با ساختن دانشگاه و مراکز تحقیقاتی، علم خود را در زمینه‌هایی مثل، علوم نظامی، فناوری‌های ارتباطی، صنایع غذایی و … گسترش دهید. در این صورت است که می‌توانید شهرت خود را افزایش دهید و جلوی یورش‌های دشمنان خود را بگیرید.

همیشه به یاد داشته باشید که در بازی Civilization VI باید در تمامی زمینه‌ها پیشرفت داشته باشید. به طور مثال اگر فناوری حمل و نقل شما توسعه نیافته باشد، اما در علوم نظامی به پیشرفت‌های شگرفی دست یافته باشید، آن وقت مجبورید برای انتقال موشک‌ها و سایر تسلیحاتی نظامی پیشرفته‌ی خود مثل کاتیوشا، از فیل استفاده کنید و به نوعی کاتیوشا را روی فیل ببندید!

بازی Civilization VI ششمین بازی از مجموعه بازی‌های Civilization است که توسط شرکت Firaxis طراحی شدهو بوسیله 2K Games منتشر شده است. این بازی در 21 اکتبر سال 2016 که مصادف با 30 مهر 1395 است، به بازار عرضه شد.

دمویی که اخیرا برای این بازی در استیم (Steam) در نظر گرفته شده است، به شما اجازه می‌دهد که حکومت کشور چین را با رهبری “های چی هانگ” در دست بگیرید. در این دمو به شما اجازه داده شده است که یک مرحله‌ی مسابقه‌ایِ کاملی را انجام دهید و همین مقدار، برای تجربه‌ کلی شما و درک این که بازی Civilization VI چگونه است، کفایت می‌کند.

شما در این دمو، قسمتی از کل ویژگی‌های این بازی را تجربه می‌کنید و این که شما فقط 60 دفعه اجازه دارید بازی کنید و بس! این بدان معناست شما فقط 60 دفعه می‌توانید وارد بازی شوید و بعد از اتمام این دفعاتِ در نظر گرفته شده برای دمو، می‌بایست کل بازی را خریداری کنید.

ناشر این بازی، Firaxis، لیستی از آموزشات اولیه بازی Civilization VI را برای کسانی که آشنایی کمی با این بازی دارند در نظر گرفته است. پیشنهاد می‌شود قبل از شروع این بازی حتما این نکات را که در لینک روبرو آورده شده است، مطالعه فرمایید. Civilization

شما می‌توانید این بازی را با توجه به کاهش قیمتی که داشته است، با قیمت 48 دلار (180.000 تومان) تهیه کنید. قیمت قبلی این بازی 60 دلار (225.000 تومان) بوده است.

.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر