;
coinex

نوروز 1396 مبارک باد

نوروز 1396 مبارک باد
امروز، اولین روز از بهار 1396 است. سالی دیگر گذشت و وب‌سایت تکرا با آغاز بهار امسال به سومین سال از خدمت رسانی خود وارد شده است. بهار زمان نو شدن است و تکرا هم قصد دارد از این نو شدن سهمی داشته و با قدرت بیشتری نسبت به سال گذشته در خدمت کاربران فارسی زبان باشد. تیم تحریریه تکرا فرا رسیدن نوروز 1396 را به شما تبریک می‌گوید.

سال 1395 سال خوبی برای تیم تکرا بود، بخش‌های جدیدی به این مجله تکنولوژی اضافه شد که می‌توان به قسمت آموزشی آن (آموزش فتوشاپ) و یا بخش تک استار (معرفی استارتاپ‌ها) اشاره کرد. در طول سال گذشته سعی بر این شد که تمام خبرهای دنیای تکنولوژی با تمام جزئیات و در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما منتشر شود.

از رخدادهای مهم تکنولوژی سال 1395 می‌توان به نمایشگاه‌های CES 2017 و MWC 2017 اشاره کرد که هر دو پر از خبرهای تازه و تکنولوژی‌های جدید و جذابی بودند. تیم تحریریه تکرا مانند همیشه تمام توان خود را بکار خواهد گرفت تا خوانندگان خود را راضی نگه دارد.

برچهره گل شبنم نوروز خوش است

در صحن چمن روی دل افروز خوش است

از دی که گذشت هر چه گویی خوش نیست

خوش باش و ز دی مگو که امروز خوش است

 

چون ابر به نوروز رخ لاله بشست

برخیز و بجام باده کن عزم درست

کاین سبزه که امروز تماشاگه تست

فردا همه از خاک تو برخواهد رست

 

بنگر ز صبا دامن گل چاک شده

بلبل ز جمال گل طربناک شده

در سایه گل نشین که بسیار این گل

از خاک برآمده است و در خاک شده

تیم تحریریه تکرا سال خوبی را برای شما عزیزان آرزو می‌کند. همه ما امیدواریم که سالی پر از برکت، خوشبختی، سلامتی و عشق خداوند در پیش روی‌تان باشد. در ایام نوروز 1396 نیز با ما همراه باشید و ما را از نظرات خود بی‌نصیب نکنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر