;
coinex

بیلیزارد: بازی استار کرافت مجددا پا به عرصه ظهور خواهد گذاشت

بیلیزارد: بازی استار کرافت (StarCraft) مجددا پا به عرصه ظهور خواهد گذاشتبازی استار کرافت (StarCraft) یک بازی استراتژی قدیمی است که داستان آن علمی-تخیلی بوده و خالق آن کریس متزن (Chris Metzen) نام دارد. این بازی نوستالژی، در 31 مارس 1998 (11 فروردین سال 1377) منتشر شد. طراح و ناشر بازی استارکرافت، شرکت بیلیزارد است.

گویا این بازی قدیمی قرار است که مجددا پا به عرصه‌ی ظهور بگذارد. بعد از شایعات فراوانی که در مورد بازی استار کرافت به گوش می‌رسید، شرکت بیلیزارد رسما اعلام کرد که آنها در حال کار بر روی طراحی مجدد بازی استار کرافت هستند که عنوان این بازی بسیار ساد‌ه‌ای دارد : StarCraft : Remastered.

این بازی قرار است که دارای ویژگی‌هایی مثل کیفیت تصویر بسیار بالا، مکالمات یا دیالوگ‌های تغییر یافته و حالت چند نفره‌ مدرن‌تری باشد. این بازی تغییر یافته‌ جدید، تمامی ویژگی‌های مثبت گیم پلی خود را از بازی سابقش به ارث خواهد برد.

مراحل بی انتهای تک نفره و حالت چند نفره‌ی LAN، درست مثل گذشته، از جمله ویژگی‌های بسیار جذاب این بازی خواهند بود. مایک مورهایم (Mike Morhaime)، که مدیر ارشد اجرایی و از جمله موسسین شرکت بیلیزارد است، در مورد بازی استار کرافت گفت:

تمامی خاصیت‌ها و ویژگی‌های شرکت بیلیزارد، در بازی استارکرافت نهفته است. داستان این بازی، تعادلی که بین اجزای این بازی برقرار است، وهمه‌ی جزئیات کوچک نهفته در این بازی، در نهایت یک بازی حماسی به نام استار کرافت را رقم زده است و توانسته است در طول این بیست سال گذشته، عنصر رقابتی خود را حفظ کند.

او همچنین افزود:

در بازی StarCraft: Remastered، ما بازی قدیمی و اصلی را به گونه‌ای از نظر بصری، موسیقی و حالت‌های چند نفره بهبود بخشیده ایم. هدف ما چیزی جز این نبوده است که بازیکنان، مجددا از بازی استار کرافت به مدت 20 سال دیگر و حتی بیشتر از آن، لذت ببرند.

بیلیزارد: بازی استار کرافت (StarCraft) مجددا پا به عرصه ظهور خواهد گذاشت
تصویری از گیم پلی یا جریان بازی StarCraft: Remastered که به تازگی منتشر شده است

برخی ویژگی‌های بازی StarCraft: Remastered:

  • برخی توسعه‌ها در خط داستانی بازی
  • حالت چند نفره‌ی بسیار پیشرفته
  • پوشش شرکت بیلیزارد از این بازی، به نحوی که برخی ویژگی‌های ارتباطی یا اجتماعی را به آن افزوده است تا برقراری ارتباط میان بازیکنان راحت‌تر صورت گیرد
  • انتشار یک سری آپدیت‌ها در مواقع مورد نیاز
  • پشتیبانی از 8 زبان زنده‌ی دنیا
  • حفظ تعادل در حین بازی؛ طوری که رقیب یا دشمن، نه خیلی سخت و نه خیلی راحت از پای درآید
  • گرافیک بهبود یافته
  • صدا گذاری، آهنگ‌ها و دیالوگ‌های تغییر یافته

در رابطه با جزئیات دیگر این بازی مثل تاریخ انتشار و قیمت آن، اخبار دیگری منتشر نشده است؛ اما بیلیزارد اعلام کرده است که این بازی در فصل تابستان منتشر و قیمت آن نیز متعاقبا منتشر خواهد شد.

.

منبع: GameZone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر