;
coinex

نسخه بهبود یافته بازی Planescape: Torment چند روز دیگر از راه خواهد رسید!

نسخه بهبود یافته بازی Planescape: Torment چند روز دیگر از راه خواهد رسید!

بازی Planescape: Torment در گذشته برای بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای، یک بازی تک نفره‌ی نقش آفرینی و فوق‌العاده بوده است. طراحی و ساخت این بازی در مقایسه با سایر بازی‌هایی که در این سبک ساخته شده بودند، به طرز شگفت انگیزی متفاوت بود؛ ترکیبی غیر معمولی از یک داستان بسیار عمیق، دیالوگ‌های به یاد ماندنی، و مکانیزم جذاب جریان بازی یا گیم پلی آن، که به طور خلاقانه‌ای در این بازی نهفته شده‌اند، موجبات ماندگاری این بازی در ذهن مخاطب را فراهم کرده است.

بازی Planescape: Torment در 12 دسامبر سال 1999 (21 آذر 1378) برای پلتفرم‌های ویندوز، لینوکس و مکینتاش منتشر شد. شرکت بلک آی استودیوز (Black Isle Studios) و شرکت اینترپلی اینترتیمنت (Interplay Entertainment) به ترتیب، طراح و ناشر این بازی موفق بودند.

بسیاری از توزیع کنندگان، توسعه دهندگان و ناشران بازی‌های ویدئویی (مثل Beamdog و Hasbro) اخیرا اعلام کرده‌اند که نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی Planescape: Torment را در تاریخ 11 آوریل 2017 (22 فروردین 1396) منتشر خواهند کرد.

سازندگان این بازی، رنگ و جلای خاصی را به نسخه‌ی قبلی آن داده‌اند، طوری که بتوان این بازی را بر روی سخت افزارهای پیشرفته‌تری نیز اجرا کرد. از جمله ویژگی‌های دیگری که به این بازی نوستالوژیک افزوده‌اند، می‌توان به قابلیت اجرا شدن بازی با کیفیت تصویر 4K اشاره کرد که می‌تواند جلوه‌ی بصری خاصی را به این بازی بیفزاید. برخی تدوین‌ها و بهبودهایی که در صدا و موسیقی این بازی انجام داده‌اند، نیز بسیار قابل توجه است؛ طوری که نشان از یک بهبود 18 ساله در این بازی دارد.

کریس اوِلون (Chris Avellone) در تدوین و طراحی مجدد این بازی، کمک فراوانی کرده است؛ او کارگردان نسخه‌ی سابق این بازی بوده است.

نسخه بهبود یافته بازی Planescape: Torment چند روز دیگر از راه خواهد رسید!
تصویری از گیم پلی یا جریان بازی Planescape: Torment

خبر خوبی که برای طرفداران این بازی وجود دارد آن است که نسخه‌ی موبایل این بازی نیز برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS منتشر خواهد شد!

بازی Planescape: Torment برای کامپیوترهای شخصی با قیمت 20 دلار و همچنین برای گوشی‌های موبایل نیز به قیمت 10 دلار منتشر خواهد شد.

شما برای اتمام این بازی به حداقل 50 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. و با توجه به صحبت‌هایی که سازندگان آن درباره‌ی بازی و جذابیت‌های افزوده به آن داشته اند، می‌توان گفت که قیمت خرید این بازی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر