;
coinex

شکایت دیگو مارادونا از شرکت کونامی بدلیل استفاده از چهره او در بازی PES 2017

شکایت دیگو مارادونا از شرکت کونامی بدلیل استفاده از او در بازی PES 2017

کونامی (Konami) که یک شرکت هلدینگ در زمینه سرگرمی است، اخیرا گزارشی را منتشر کرده است که مربوط به شکایت اسطوره فوتبال آرژانتینی، دیگو مارادونا است. گزارشات حاکی از آن است که مارادونا از این شرکت هلدینگ ژاپنی به دلیل استفاده از شخصیت فوتبالی او در ساخت یک بازی که بدون اجازه او بوده، شکایت کرده است.

شرکت کونامی اذعان کرد:

در این زمان، اخبارهایی در مورد بازی بسیار جذاب (Winning Eleven 2017 (PES 2017 وجود دارد که در این بازی، از یک بازیکن بدون اجازه وی استفاده شده است؛ با این حال شرکت ما سعی بر آن دارد که با این بازیکن قراردادی را ببندد تا اینکه وی از شکایت خود دست بردارد.

در پستی که در صفحه رسمی مارادونا در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده، آمده است:

اخباری به گوش می‌رسد که یک شرکت ژاپنی از تصویر من در ساخت بازی خود که PES 2017 نام دارد، استفاده کرده است.

وی افزود:

وکیل من اقدامات قانونی را از سر خواهد گرفت و من امیدوارم که این موضوع، کلاه برداری نباشد.

تصویر مارادونا در قسمت myClub در بازی PES 2017 مورد استفاده قرار گرفته است. در این قسمت، بازیکن یک تیم رویایی تشکیل می‌دهد و می‌تواند از ستارگان فوتبال فعلی و گذشته در آن استفاده کند.

شکایت دیگو مارادونا از شرکت کونامی بدلیل استفاده از او در بازی PES 2017

به عنوان یک بازیکن فوتبال، مارادونا در زمان خودش، چه در میان فوتبال دوستان و چه در میان بازیکنان حرفه‌ای فوتبال، بسیار محبوب بوده است. 21 سال فعالیت حرفه‌ای او از 1976 تا 1997 بوده و او در این مدت توانست دو بار رکورد دستمز نقل و انتقالات را در جهان بشکند و برنده جوایز بی‌شماری شود. مارادونا در سال 2000 لقب بهترین بازیکن قرن را از آن خود کرد.

او در سال 2010 سرمربی تیم ملی کشورش شد و تمام تلاشش را کرد تا جام جهانی 2010 را برای آرژانتین به ارمغان آورد. هر چند که او در یک چهارم نهایی نتوانست آرژانتین را با قدرت تمام از این مرحله عبور دهد.

آپدیت اخیر بازی PES 2017 به نام Data Pack 3.0 است. در این آپدیت برخی جلوه‌های بصری که مربوط به 100 بازیکن مختلف بوده، بسیار بهبود یافته است. برخی طراحی‌های جذاب ورزشی برای بازیکنان کنونی به آن اضافه شده و همچنین توپ جدید آدیداس که در لیگ‌های قهرمانی در سال 2016 و 2017 مورد استفاده قرار گرفته بود نیز به این آپدیت اضافه شده است.

جالب است بدانید که قیمت سهام شرکت کونامی چندی است که روند نزولی به خود گرفته است. به طور کل سرمایه گذاران در سراسر دنیا با توجه به اخباری که در مورد سهمی خاص منتشر می‌شود، واکنش‌های مثبت و منفی از خود نشان می‌دهند. شکایت اخیر مارادونا از شرکت کونامی می‌تواند به این روند نزولی، بیش از پیش دامن بزند و اینجا است که سهام داران واکنش جدی‌تری را از سوی کونامی انتظار دارند.

شکایت دیگو مارادونا از شرکت کونامی بدلیل استفاده از او در بازی PES 2017
روند قیمت سهام یک ماهه‌ی شرکت کونامی

در حال حاضر، سهام شرکت کونامی در بورس توکیو و سایر بورس‌های شناخته شده‌ دنیا مورد معامله قرار می‌گیرد؛ هر چند که چندی پیش، کونامی خود را از لیست بورس سهام نیویورک خارج کرد.

.

منبع: GameSpot

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر