;
coinex

آیفون X نام معتبرتری نسبت به آیفون ادیشن برای پرچمدار جدید اپل است

آیفون X نام معتبرتری نسبت به آیفون ادیشن برای پرچمدار جدید اپل است
دیروز در تکراتو برایتان از نام‌گذاری آیفون 8 اپل به آیفون ایکس (iPhone X) و یا آیفون ادیشن (iPhone Edition) گفتیم، اما به نظر می‌رسد که آیفون X نام‌گذاری معتبرتری برای آیفونی است که قرار است به عنوان دهمین سالگرد تولد این محصول معرفی شود.

به تازگی شایعاتی درباره اسامی مدل‌های جدید آیفون منتشر می‌شود. به نظر می‌رسد که آیفون 8 معادل با آیفون 7 باشد -پیش از این گفته می‌شد که با نام آیفون 7 اس معرفی می‌شود- آیفون 8 پلاس جانشینی برای آیفون 7 پلاس (آیفون 7 اس پلاس نامیده می‌شد) بوده و در نهایت گوشی آیفون منحصر به فردی عرضه می‌شود که به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون وارد بازار خواهد شد.

در حال حاضر اختلاف نظر بر سر نام‌گذاری این محصول جدید است، اما آیفون ایکس نام محتمل‌تری است. سناریویی که برای نامیدن این دستگاه مطرح می‌شود، قابل توجه بوده و منطق خوبی پشت آن وجود دارد. دو دلیل برای این اسم گذاری آورده شده است.

دلیل اول آن که نام “X” خود به معنای یک مفهوم نامشخص است و می‌تواند معرف یک دستگاه خاص و برتر باشد. این همان کاری است که موتورولا با بازگرداندن سری Droid X در سال 2010 به بازار گوشی‌های هوشمند، آن را انجام داد. همچنین محصول جدید غول کوپرتینو مدلی خاص برای جشن تولد 10 سالگی آیفون عرضه می‌شود و ایکس در شمارگان رومی به معنای عدد ده است.

منبع این خبر iCulture است. این وب سایت هلندی را می‌توان منبع معتبری دانست. پیش بینی این کمپانی برای معرفی آیپد پرو 10.5 اینچی اپل در ماه که درست از آب درآمد. اپل در همان ماه و در کنفرانس WWDC از این تبلت رو نمایی کرد.

در هر صورت آیفون 8، آیفون ادیشن، آیفون X و یا هر نام دیگری که این دستگاه بپذیرد، یک چیز به خوبی روشن است، اپل با ایفون جدید خود دلبری خواهد کرد. نمایشگر اولد تمام صفحه با طراحی بدون حاشیه، تراشه اپل A11 و شارژ بی سیم تنها بخشی از ویژگی‌های جذاب شایعه شده درباره این گوشی پرچمدار است.

هنوز هیچ چیزی را باور نکنید. اپل در شگفت زده کردن طرفدران خود، ید طولایی دارد. پیش از این گفته می‌شد که اپل تصمیم دارد با انتخاب نام‌های آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس که دارای پنل پشتی شیشه‌ای هستند؛ با اضافه کردن حرف “S” به دنبال اسم آنها، این موضوع را نشان دهد، اما اکنون چیز دیگری عنوان می‌شود!

مراسم پرده برداری از آیفون های 2017 اپل در دوازدهم سپتامبر (21 شهریورماه)، در کنار معرفی اپل واچ 3 انجام خواهد شد و به طور یقین ما در آن روز با نام واقعی این آیفون‌های جدید آشنا می‌شویم.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر