;
coinex

گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 با اسنپدراگون 835 قدرتنمایی خواهند کرد

گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 با اسنپدراگون 835 قدرتنمایی خواهند کرد
گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 گوشی‌های پرچمدار جدید غول موتورهای جستجو هستند. گفته می‌شد که این گوشی‌ها با اسنپدراگون 836 معرفی خواهند شد، اما گویا واقعیت چیز دیگری است!

آخرین گزارش‌ها که از منبع قابل اعتمادی به بیرون درز کرده، نشان می‌دهد که علی‌رغم ادعای رسانه‌های مختلف خبری، گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 بدون اسنپدراگون 836 وارد بازار خواهند شد.

زمانی که نسل اول گوشی‌های گوگل پیکسل در پاییز سال گذشته معرفی شدند، با نسخه پیشرفته‌ای از اسنپدراگون 820 خودنمایی کردند. این پردازنده ارتقا یافته اسنپدراگون 821 نامیده شد. این تراشه با پیشرفت‌های جزیی نسبت به اسنپدراگون 820 همراه بوده و عملکرد آن نسبتا بهینه‌تر شده بود.

پیش بینی‌ها و گمانه زنی‌ها درباره نسل دوم گوگل پیکسل نیز داستانی تقریبا مشابه با این موضوع را نشان می‌داد، یعنی بسیاری گمان می‌کردند که گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 نیز با پردازنده ارتقا یافته‌ای از مدل اسنپدراگون 835 به بازار عرضه خواهند شد، اوان بلاس مشهور نیز یکی از کسانی بود که اعتقاد داشت گوگل پیکسل با اسنپدراگون 836 قدرتنمایی خواهد کرد، اما اکنون داستان دیگری روایت می‌شود.

XDA-Developers و برخی از منابع خبری دیگر به نقل از یک منبع کاملا معتبر، گزارش داده‌اند که کوالکام قصد ندارد تا اسنپدراگون 836 را معرفی کند. این خبر را ساعاتی پیش در تکراتو نیز منتشر کردیم، اما به گفته وب سایت androidauthority این موضوع کاملا عجیب است، چرا که کوالکام معمولا چند ماهی پس از معرفی تراشه پرچمدار خود، به عرضه نسخه ارتقا یافته‌ای از آن اقدام می‌کرد؛ اما به نظر بعید است که امسال نیز چنین اتفاق رخ دهد.

این امکان وجود دارد که گوشی‌های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 با یک نسخه اورکلاک شده از اسنپدراگون 835 قدرتنمایی کنند، اما در حال حاضر گویا کوالکام قصد ندارد تا یک مدل جدید را با نام اسنپدراگون 836 معرفی کند، حداقل نه تا پایان سال جاری!

اگر این دو گوشی با اسنپدراگون 835 رونمایی شوند، آیا باز هم حاضر به خرید آنها هستید؟، نظرات خود را با ما و دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید. بخش نظرات زیر به شما تعلق دارد.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر