;
coinex

موبایل گوگل پیکسل 2 یک گوشی ضد آب با نمایشگر همیشه روشن

موبایل گوگل پیکسل 2 یک گوشی ضد آب با نمایشگر همیشه روشن
تا معرفی رسمی از گوشی‌های جدید گوگل حدود یک ماه باقی مانده است. شایعات مختلفی درباره موبایل گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 شنیده می‌شود، اما به تازگی شایعات جدیدی درباره پرچمداران بعدی این کمپانی منتشر شد.

تصاویر تازه منتشر شده از موبایل پیکسل 2 حقایقی را درباره پرچمدار بعدی گوگل آشکار می‌کند. به نظر می‌رسد که نسل دوم گوگل پیکسل کمی کوچکتر از نسل اول باشد. پنل پشتی در رنگ نقره‌ای تیره‌ای رخ نشان داده و پنل جلو با سایه‌هایی خاکستری دیده می‌شود.

مشخصات موبایل گوگل پیکسل 2

در لیست مشخصات گوگل پیکسل 2 ویژگی‌های جذابی به چشم می‌خورد. شایعه شده است که این دستگاه ضد آب بوده و وجود کد حفاظتی IP68 این مورد را تایید می‌کند؛ بنابراین شما به آسانی می‌توانید حتی در هنگام دوش گرفتن نیز به تماس‌های خود پاسخ داده و یا فیلم‌های مورد علاقه خود را تماشا کنید.

علاوه بر این گفته می‌شود که دوربین گوگل پیکسل 2 نیز با ویژگی EIS همراه است. این ویژگی مخفف electronic image stabilization بوده و به معنای تثبیت کننده تصویر الکترونیکی است. در واقع گوگل به جای تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) از ویژگی EIS در دوربین این مدل استفاده کرده است. گوگل علاقمند است تا کاربران بیشتر بتوانند در شرایط نوری کم، تصاویر عالی به ثبت برسانند.

از آنجا که موبایل گوگل پیکسل 2 فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری است، این کمپانی تصمیم گرفته تا به همراه این گوشی در جعبه خرده فروشی آن دانگل پورت یو اس بی نوع C به جک هدفون را قرار دهد.

گوشی گوگل پیکسل 2 در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه‌ای از آن به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و نسخه دیگر از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است. این طور که از شواهد پیداست، به جز نمایشگر دو گوشی، باقی مشخصات گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال 2 تفاوت خاصی با یکدیگر ندارد.

هنگامی که صحبت از سیستم عامل درباره گوشی‌های گوگل می‌شود، مسلما می‌توان اطمینان داشت که گوشی‌های پرچمدار این کمپانی با آخرین نسخه از اندروید 8 اوریو خودنمایی خواهند کرد. در حال حاضر جزئیات بیشتری وجود ندارد.

منابع مختلف خبری، تاریخ رونمایی از موبایل گوگل پیکسل 2 و مدل پیکسل ایکس ال 2 را پنجم اکتبر (13 مهرماه) اعلام کرده‌اند. این تاریخ را به خاطر بسپارید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر