;
coinex

آیپد پرو در سال 2018 به سیستم تشخیص چهره Face ID مجهز خواهد شد

آیپد پرو در سال 2018 به سیستم تشخیص چهره Face ID مجهز خواهد شدپس از معرفی سیستم تشخیص چهره در آیفون ایکس، ظاهرا اپل تصمیم دارد این فناوری را به آیپد پرو در سال 2018 نیز اضافه کند تا بتواند دکمه‌ی هوم این تبلت را نیز حذف کند.

یکی از تحلیلگران ارشد KGI که سابقه‌ی درخشانی در پیش‌بینی محصولات آینده‌ی اپل دارد، روز دوشنبه مدعی شد که آیپد پرو در سال 2018 به فناوری دوربین TrueDepth مشابه با آیفون ایکس مجهز خواهد شد. با افزودن سیستم تشخیص چهره Face ID به این محصولات، توسعه دهندگان نرم‌افزاری ترغیب خواهند شد که هرچه بیشتر اپلیکیشن‌های جدیدی برای تقویت این اکوسیستم تازه تولید کنند.

از آنجایی که این تحلیلگر اطلاعات بیشتری درباره‌ی تغییر طراحی و دیگر بخش‌های آیپد پرو در سال 2018 عنوان نکرده است، بنابراین با قطعیت نمی‌توان گفت که آیا این محصول نیز به نمایشگر اولد مجهز خواهد شد و اینکه آیا دکمه فیزیکی هوم نیز مانند آیفون 10 از آیپد جدید اپل حذف خواهد شد یا خیر.

هرچند که این تحلیلگر در طول سال گذشته بارها عنوان کرده بود که پنل‌های نمایشگر اولد در سال 2018 به محصولات سری آیپد افزوده خواهند شد. با توجه به اینکه پیش‌بینی وی در مورد 3 آیپد جدید در سال 2017 که یکی از آن‌ها نمایشگر 10.5 اینچی دارد، کاملا درست بوده می‌توان گفت که این بار نیز می‌توان به صحبت‌های وی امیدوار بود.

او همچنین در مورد آیفون‌های پیشرفته در سال 2018 نیز پیش‌بینی کرده که همانند آیفون X تنها با فناوری Face ID تولید خواهند شد و سیستم تاچ آی دی اپل به طور کلی از گوشی‌های هوشمند این شرکت کنار گذاشته خواهد شد.

اپل پیش از این نیز رویکرد مشابهی در مورد تاچ آی دی خود نیز اتخاذ کرده بود؛ این شرکت برای اولین بار این سیستم تشخیص اثرانگشت را در آیفون 5 اس بکار گرفت و سپس در آیپد ایر 2 همین فناوری را استفاده کرد تا اینکه اواخر سال 2016 این سیستم را به مک بوک پرو نیز افزود.

.

منبع: appleinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر