;
coinex

کانسپتی از هواوی پی 11 ، طراحی پرچمدار آینده این شرکت چینی را نشان داد [تماشا کنید]

کانسپتی از هواوی پی 11 طراحی پرچمدار آینده این شرکت چینی را نشان داد
طرحی مفهومی از هواوی پی 11 (Huawei P11) در فضای مجازی منتشر شد. این دستگاه جانشین مستقیم هواوی پی 10 است که در سال آینده معرفی می‌شود.

کانسپ ارائه شده از هواوی پی 11 توسط کانسپت کریتور (Concept Creator) طراحی شده و تمام زوایای این دستگاه را با ظرافت کامل به تصویر کشیده است. ویدیوی کوتاهی نیز از زوایای مختلف، یک تصویر 360 درجه‌ای از آن را به ما ارائه می‌دهد که می‌توانید در زیر شاهد آن باشید.

 

 

با توجه به ظاهر هواوی پی 11 باید گفت که این گوشی هوشمند کاملا زیبا و درخشان طراحی شده است. نمایشگر آن یک صفحه نمایش تمام صفحه است که در کناره‌ها کاملا بدون حاشیه بوده، اما نوار نازکی در بالا و پایین آن دیده می‌شود.

این دستگاه که به نظر می‌رسد کاملا فلزی خواهد بود، در پنل پشتی به دوربین دوگانه با چیدمان افقی سنسورها مجهز شده و احتمال حضور برند لایکا در ساخت دوربین آن نیز بسیار زیاد است. دو تناژ رنگی در پنل پشت، ظاهر خاصی را به آن داده است.

در پایین این دستگاه جک هدفون 3.5 میلیمتری همچنان در سر جای خود دیده می شود و البته پورت یو اس بی نوع C برای اتصال به شارژر نیز در اینجا وجود دارد. اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی است و جالب اینجاست که نام تجاری لایکا نیز دیده می‌شود. این دستگاه در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و سبز راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های هواوی پی 11 وجود دو چهار سنسور در آن است، با این وجود و با حضور یک دوربین دوگانه در پشت، مشخص است که پنل جلو نیز به یک دوربین دوگانه دیگر مجهز است. این اسمارت فون به نظر می‌رسد که بسیار باریک طراحی شده. اما منبع مورد نظر اشاره‌ای به اندازه‌های آن نکرده است.

 

 

طراح کانسپت هواوی پی 11 پیش بینی کرده که این گوشی هوشمند با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این دستگاه به احتمال زیاد قرار نیست تا ماه فوریه سال آینده وارد بازار شود، پس تا آن زمان باید منتظر خبرهای بسیاری بیشتری از این مدل پرچمدار هواوی بود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر