;
coinex

رندرهایی از وان پلاس 6 منتشر شد؛ نمایشگری تمام صفحه در یک بدنه فلزی جلوه می‌کند

رندرهایی از وان پلاس 6 منتشر شد؛ نمایشگری تمام صفحه در یک بدنه فلزی جلوه می‌کند
با تمام شدن موجودی انبار از گوشی وان پلاس 5، اکنون شایعات درباره جانشین این دستگاه شروع به شکل گیری می‌کند. گفته می شود که دو مدل بعد از وان پلاس 5 خودنمایی خواهند کرد. در ابتدا گوشی وان پلاس 5 تی معرفی می‌شود و پس از آن، این شرکت چینی مستقیما به سمت تولید وان پلاس 6 حرکت خواهد کرد.

در حالی که هنوز تا زمان معرفی پرچمدار بعدی وان پلاس زمان زیادی باقی مانده، اما با انتشار کانسپتی از این دستگاه، طراحی وان پلاس 6 خودی نشان داد. این کانسپت درست به مانند دیگر طرح‌های مفهومی، به زیبایی هر چه تمام‌تر یک گوشی هوشمند بدون حاشیه با ضخامت باریکی را نشان می دهد، اما مسلما خروجی نهایی این گونه نبوده و با تغییراتی همراه خواهد بود.

روند ساخت و ساز گوشی های هوشمند در سال جاری بیشتر به سمت تولید گوشی‌هایی با نمایشگر تمام صفحه متمایل بود و فقط برندهای اندکی بودند که از این نوع صفحه نمایش در محصولات امسال خود استفاده نکردند. وان پلاس یکی از آن شرکت‌هایی اسنت که همواره سعی کرده تا با شرایط بوجود آمده در بازار خود را هماهنگ کند.

به همین دلیل پیش بینی می‌شود که گوشی وان پلاس 6 با چنین نمایشگری معرفی شود، اما هیچ جزئیاتی درباره مشخصات این صفحه نمایش وجود ندارد.

شاید وان پلاس 6 یک نمایشگر 6 اینچی داشته باشد –این موضوع می‌تواند شماره مدل آن را با اندازه نمایشگر هماهنگ نشان داد- نسبت تصویر در آن احتمالا 18 به 9 بوده و از رزولوشن فول اچ دی پلاس برخوردار است.

ویژگی‌های دیگر این گوشی هنوز مشخص نشده است، اما بدون شک نمی‌توان وجود یک دوربین سلفی را در آن رد کرد. علاوه بر این حاشیه پایین نمایشگر این دستگاه نیز کوچک‌تر از ان است که بتواند یک سنسور اثر انگشت را در خود جای دهد، پس مطمئنا این سنسور در وان پلاس 6 دیده نخواهد شد. چراکه وان پلاس آن را به پنل پشت هم منتقل نکرده است، بلکه احتمالا در وان پلاس 6 سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر آن تعبیه خواهد شد.

طرفداران گوشی‌هایی با پنل عقبی شیشه‌ای به طور حتم از دیدن وان پلاس 6 ناامید خواهند شد، چرا که این دستگاه از فلز ساخته شده است. انتقادهای زیادی از وان پلاس صورت گرفته که چرا در طراحی وان پلاس 6 از وان پلاس 5 و آیفون 7 پلاس الهام گرفته است. این موضوع تا حدودی قابل درک است، چراکه این دو دستگاه تفاوت‌های فاحشی در طراحی دارند و به دو نوع زبان مختلف در طراحی وابسته هستند.

جزئیات زیادی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند منتشر نشده است. تنها چیزهای دیگری که می‌توان از رندر این اسمارت فون متوجه شد، وجود پورت یو اس بی نوع C در زیر آن است. البته جالب است که وان پلاس همچنان به جک هدفون 3.5 میلیمتری اعتقاد دارد. این سوکت نیز در وان پلاس 6 دیده خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:  موجودی تمام گوشی‌های وان پلاس ۵ در انبار رو به اتمام است؛ آیا وان پلاس ۵T در راه است؟

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر