;
coinex

نوبیا زد 17 مینی اس معرفی شد؛ میان رده‌ای قدرتمند

نوبیا زد 17 مینی اس معرفی شد؛ میان رده‌ای قدرتمند
اوایل امروز نوبیا در چین رویدادی را برگزار کرد و در آن از گوشی‌های جدید خود رونمایی کرد. نوبیا زد 17 اس و نوبیا زد 17 مینی اس (Nubia Z17miniS) نام این دو اسمارت فون است.

طراحی نوبیا زد 17 مینی اس

این گوشی ترکیبی از فلز و شیشه است. پنل پشتی از یک شیشه 3D ساخته شده و انحنای آن به گونه‌ای است که بتواند به آسانی در کف دست بنشیند. بین دو پنل شیشه‌ای یک قاب فلزی وجود دارد.

 

این گوشی نوبیاست و به همین دلیل برخی از فاکتورهای طراحی این برند، به مانند نوار دایره‌ای قرمز رنگ دور سنسور دوربین و یا دایره قرمز رنگ دکمه اصلی هوم را در اختیار دارد.

مشخصات نوبیا زد 17 مینی اس

نوبیا زد 17 مینی اس با مشخصاتی که دارد به راحتی در بالاترین بخش از گوشی‌های میان رده بازار قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش فول اچ دی 5.2 اینچی است که توسط ژاپن دیسپلی تهیه شده و محافظی از گوریلا گلس 3 کورنینگ بر روی آن قرار گرفته است.

6 گیگابایت حافظه رم دارد و اسنپدراگون 653 پردازنده آن را تشکیل می‌دهد. آدرنو 510 پردازنده گرافیکی است که در کنار پردازنده مرکزی آن خودنمایی می‌کند.

مشخصات نوبیا زد 17 مینی اس

اسنپدراگون 653، یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با لیتوگرافی 28 نانومتری است که سرعت کلاک و مودم سریعتری نسبت به پردازنده‌های اسنپدراگون 652 دارد. این اسمارت فون دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است و هیچ گزینه‌ای برای ارتقا حافظه آن وجود ندارد.

نوبیا گوشی زد 17 مینی اس را نیز به چهار دوربین مجهز کرده است. در هر پنل یک دوربین دوگانه دیده می شود. دو سنسور 13 مگاپیکسلی سونی در پنل پشتی دیده می‌شود. یک سنسور مونوکروم بوده و سنسور دیگری توانایی ثبت تصاویر رنگی دارد.

 

 

دوربین جلو نیز دوگانه بوده و از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با روزنه f/2.0 و یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.2 با لنزهای واید است. فلاش LED اختصای برای دوربین جلو وجود ندارد، اما صفحه نمایش می‌تواند با روشن‌تر شدن، عکس‌های سلفی واضح‌تری را برایتان ثبت کند. حالت زیبایی و اثر بوکه را با این دوربین نیز در اختیار خواهید داشت.

دوربین نوبیا زد 17 مینی اس

نوبیا زد 17 مینی اس انرژی روزانه خود را از یک باتری 3200 میلی‌امپر ساعتی تامین می‌کند و به ادعای نوبیا با یک شارژ کامل، 1.5 روز کارایی خواهد داشت. این گوشی با تکنولوژی Smart PA همراه شده که کاربرد آن برای بهبود کیفیت صدای خروجی است.

گوشی جدید نوبیا با اندازه‌های 7.6 در 71.2 در 147.5 میلی‌متر، 155 گرم وزن دارد. این اسمارت فون در رنگ‌های مشکی طلایی، آبی تیره و آبی روشن و با قیمتی در حدود 305 دلار وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر