;
coinex

قیمت فروش پژو 301 تولید داخل چقدر خواهد بود؟

قیمت فروش پژو 301 تولید داخل چقدر خواهد بود؟

قرار است شرکت ایران خودرو از هفته آینده به تولید دومین محصول مشترک خود با شرکت پژو، یعنی پژو 301 بپردازد. این تولید آزمایشی خواهد بود و قیمت فروش پژو 301 نیز هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایران‌جیب، شرکت ایران‌خودرو، در هفته پایانی آبان‌ماه، تولید آزمایشی پژو 301 را آغاز می‌کند. این شرکت قرار است تا قیمت فروش پژو 301 را زیر 100 میلیون تومان اعلام نماید.

 

بیشتر بخوانید: بررسی و مشخصات فنی پژو ۳۰۱

 

در صورتی که تولید آزمایشی پژو 301 موفقیت آمیز باشد، تولید انبوه آن از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد. البته این شرکت در مورد قیمت فروش پژو 301 هنوز تصمیمات قطعی نگرفته است، اما براساس اطلاعات موجود، قرار است این محصول در بازه قیمتی 70 تا 80 میلیون تومان عرضه گردد.

 

بیشتر بخوانید: تولید پژو ۳۰۱ به صورت آزمایشی در ایران

 

به نظر می‌رسد که این شرکت خود قصد دارد پژو 301 را با قیمتی زیر 70 میلیون تومان عرضه کند. البته این مسئله بستگی به عواملی مانند نرخ ارز و تورم بخش صنعت خودرو خواهد داشت.

مدل وارداتی پژو ۳۰۱ هم اکنون در کشور موجود است و قیمت آن حدود ۹۴ میلیون تومان است. پیش فروش این خودرو با استقبال فراوانی نیز روبه رو بود. در صورتی که این محصول در داخل تولید شود، قیمت آن کاهش خواهد یافت.

میزان داخلی سازی این خودرو بیش از 40 درصد خواهد بود که این اتفاق باعث می‌شود قیمت فروش پژو 301 نیز در بازه 60 تا 70 میلیون تومان قرار داشته باشد.

شرکت ایران خودرو تولید پژو 301 را که اولین محصول مشترک این شرکت با پژو است را به زودی آغاز خواهد کرد. حدود 16 هزار دستگاه از این خودرو نیز پیش فروش شده است.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر