;
coinex

تولید پژو 301 به صورت آزمایشی در ایران آغاز می‌شود

تولید پژو 301 از هفته آینده به صورت آزمایشی در ایران آغاز می‌شود.
به گفته محمدرضا معتمد که در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور داشت، تولید پژو 301 از هفته آینده به صورت آزمایشی در ایران آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خودروهای پژو 2008، 301 و 208 از محصولات پژو هستند و در ایران تولید می‌شوند، اعلام نمود که پژو 508 از محصولات وارداتی پژو است. وی ادامه داد که در حال بررسی بازار برای واردات پژو 3008 نیز هستیم.

مدیرعامل ایکاپ در ادامه در مورد میزان داخلی سازی سخن گفت و اعلام نمود که طبق برنامه قرار بوده است تا در سال اول تولید خوروی پژو 2008، تولید داخلی به 40 درصد برسد. وی تاکید نمود که این امر حتما عملی خواهد شد.

مدیرعامل ایکاپ در ادامه در مورد تولید پژو 301 نیز اعلام کرد که به زودی به صورت آزمایشی آغاز می‌شود و میزان داخلی سازی آن نیز بیش از 40 درصد خواهد بود. به گفته وی آنها منتظر بازدید شرکت مورد تائید وزارت صنایع برای صحه گذاری هستند.

وی همچنین در مورد تولید پژو 301 به صورت آزمایشی اعلام نمود که هفته آینده آغاز این تولید خواهد بود. او ادامه داد که پیش از انجام کار لازم است تا در ابتدا تست‌های مربوطه انجام شود.

به گفته وی محصولاتی که میزان داخلی سازی آنها بیشتر است، به آزمایش‌های بیشتر و کامل‌تری نیز نیاز دارند، بنابراین تولید پژو 301 نیز به آزمایشاتی نیاز دارد.

 

بیشتر بخوانید:

 

 انتقادات مربوط به واردات محصولات پژو

معتمد در ادامه در مورد انتقادات موجود در مورد واردات محصولات پژو سخن گفت و اعلام نمود که برنامه آنها از اول نیز بحث تولید خودرو بوده و هست.

وی تاکید نمود که قرار بر این است تا در کنار تولید خودرو، واردات هم در برنامه وجود داشته باشد. وی ادامه داد که هدف آنها از ارائه محصولات درجه اول جهانی، فراهم کردن انتخاب‌های بیشتر برای مشتریان ایرانی است.

به گفته مدیرعامل ایکاپ تعداد واردات به میزانی است که توجیهی برای تولید وجود ندارد و حضور آنها در این بازه قیمتی به دلیل ایجاد رقابت و انتخاب بیشتر برای مشتریان است.

قیمت گذاری پژو 2008

مدیرعامل ایکاپ در ادامه درباره قیمت گذاری پژو 2008 و تفاوت قیمت کارخانه‌ای و بازار این خودرو سخن گفت و اعلام نمود که باید منتظر از بین رفتن هیجان بازار بود تا قیمت واقعی خودرو مشخص گردد. وی ادامه داد که پژو 2008 ارزش بالایی برای مشتریان دارد.

مدیرعامل ایکاپ در ادامه در مورد قیمت واقعی این خودرو تاکید نمود که باید با خودروهای موجود در رده قیمتی 80 تا 130 میلیون که تاکنون تا حدودی ناشناخته و دست نخورده داشته‌اند مقایسه شود.

معتمد همچنین در مورد ثبت شرکت مشترک ایران خودرو در مرداد سال گذشته سخن گفت و ادامه داد که این شرکت در شهریور سال جاری، خودرو پژو 2008 را به مردم تحویل داده است.

معتمد در ادامه تاکید نمود که تولید صورت گرفته با رعایت تمام مقررات و استانداردهای داخلی سازی بوده و این دستاوردی بزرگ است.

به گفته وی در کنفرانس خودروی تهران، آقای امپراتو مدیر برند پژو، ایجاد شرکت و رسیدن به تولید در مدت 8 ماه را یک رکورد جهانی اعلام کرده است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی پژو ۲۰۰۸

 

بررسی روند داخلی سازی خودرو

در پایان نیز مدیرعامل ایکاپ در مورد روند کند داخلی سازی سخن گفت و تاکید نمود که این جمله صحیح نیست. به گفته وی میزان داخلی سازی روی این محصول، 15 ماه بعد از شروع کار، بیش از 40 درصد بوده است، بنابراین روند داخلی سازی کند نبوده است.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر