;
coinex

بررسی بی کیفیت و با کیفیت ترین خودروهای داخلی

بررسی بی کیفیت و با کیفیت ترین خودروهای داخلی

گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل، توسط اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد. در این گزارش بی کیفیت و با کیفیت ترین خودروهای داخلی مشخص شدند.

بی کیفیت و با کیفیت ترین خودروهای داخلی

در مهرماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت، سازمان صنعت, معدن و تجارت، وانت تندر شرکت ایران خودرو را با کیفیت ترین خودروی داخلی معرفی کرده است.

وانت تندر ایران خودرو توانسته است در بین خودروهای تولیدی ساخت داخل که قیمت آنها کمتر از 50 میلیون تومان است، سه ستاره کیفی را دریافت نماید.

در این میان خودروهایی چون، وانت‌های مزدا کارا 2000 تک کابین و دو کابین بهمن موتور، وانت نیسان تک سوز زامیاد، وانت آریسان ایران خودرو دیزل و وانت نیسان دوگانه سوز زامیاد، توانسته‌اند هر کدام یک ستاره کیفی را به دست آورند.

 

بیشتر بخوانید:  بهترین خودروهای ایران با قیمتی کمتر از ۵۰ میلیون تومان

 

در بین خودروهایی با قیمت بالاتر از 50 میلیون تومان، وانت پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل، توانست دو ستاره کیفی را از آن خود کند.

بررسی کیفیت خودروهای بالای 100 میلیون تومان

از بین خودروهای بخش سواری، دو خودروی نیومزدا 3 شرکت بهمن موتور و گرند ویتارا از شرکت ایران خودروی خراسان، توانستند تا در سطح قیمت بالاتر از 100 میلیون تومان، چهار ستاره کیفی را دریافت کرده و بالاترین کیفیت خودروهای سواری را به دست آورند.

بیشتر بخوانید: بررسی مزدا ۳

این دو خودرو همچنین در ارزشیابی شهریورماه امسال نیز چهار ستاره ایمنی را کسب کرده بودند.

بررسی کیفی خودروهای بین 75 تا 100 میلیون تومان

خودروهای هیوندا 20i کرمان موتور و کیا سراتو از شرکت سایپا نیز موفق شدند تا در بازه خودروهایی با قیمت 75 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان، چهار ستاره کیفی دریافت کنند.

تیگو 5 مدیران خودرو و همچنین JAC-S5 کرمان موتور نیز که در همین کلاس قیمت قرار دارند توانستند با دریافت سه ستاره کیفی، در رتبه بعدی قرار گیرند.

خودروهای بیان شده در این بازه قیمت، در ارزشیابی شهریورماه نیز توانستند همین تعداد ستاره کیفی را دریافت کنند.

بررسی کیفیت خودروهای بین 50 تا 75 میلیون تومان

در کلاس 50 تا 75 میلیون تومان، خودروی هیوندا 10i ساخت شرکت کرمان موتور توانست چهار ستاره کیفی به دست آورد. خودروهای چانگان CS35 سایپا سیتروئن ، آریزو 5 مدیران خودرو، JAC-J5 کرمان موتور و برلیانس H330 پارس خودرو، هر کدام توانستند سه ستاره کیفی را به دست آوردند.

لیفان X60 کرمان موتور نیز که در این بازه قیمت قرار دارد، توانست یک ستاره کیفی به دست آورد.

بررسی کیفیت خودروهای بین 25 تا 50 میلیون تومان

خودروهای رنو ساندرو، پارس تندر پارس خودرو، پژو 207 اتوماتیک و تندر 90 پلاس اتوماتیک ایران خودرو که در بازه قیمت 25 تا 50 میلیون تومان قرار دارند، هر کدام توانستند چهار ستاره کیفی را دریافت کنند. این خودروها بالاترین کیفیت خودروهای تولید داخل را در این ماه و در این کلاس قیمت به خود اختصاص دادند.

بررسی کیفیت خودروهای کمتر از 25 میلیون تومان

دو خودروی سایپا X131 و سایپا X132 شرکت سایپا و همچنین سایپا X131 پارس خودرو که قیمتی پایین‌تر از 25 میلیون تومان دارند، هر کدام توانستند تنها یک ستاره کیفی را به دست آورند. لازم به ذکر است که این خودروها در ارزشیابی شهریورماه نیز توانسته بودند تنها یک ستاره دریافت کنند.

بررسی سایر خودروهای باکیفیت داخلی

در گروه خودروهای سنگین و در بخش باری، خودرو کشنده اسکانیا 410G ماموت دیزل، توانست با دریافت چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دهد.

در بخش خودروهای مسافری تنها خودروی تولیدی اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال، که ساخت شرکت عقاب افشان است و توانست دو ستاره کیفی را به دست آورد.

در این میان کامیونت ایسوزو NPR75K در بخش کامیونت و کامیون NPR75M در بخش کامیون که هر دو ساخت شرکت بهمن دیزل هستند، هر کدام توانستند دو سه ستاره کیفی را از آن خود نمایند. این خودروها در ارزشیابی شهریورماه نیز همین تعداد ستاره کیفی دریافت کرده بودند.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر