;
coinex

تماشا کنید: تکنولوژی شارژ سریع هواوی در 5 دقیقه، 48 درصد از باتری گوشی را شارژ می‌کند!

تکنولوژی شارژ سریع هواوی تنها در 5 دقیقه، 48 درصد از باتری گوشی را شارژ می‌کند!
آزمایشگاه Watt Lab هواوی در نوامبر 2015 و در  پنجاه و ششمین سمپوزیوم باتری، تکنولوژی شارژ سریع جدیدی را معرفی کرد. شارژ سریع هواوی به شما اجازه می‌دهد تا یک باتری لیتیوم یونی را تنها در مدت 5 دقیقه حدود 50 درصد شارژ کنید.

به تازگی ویدیویی در یوتیوب قرار گرفته که نشان می‌دهد یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی از پشت یک گوشی هوشمند برداشته شده و در یک شارژ بزرگ قرار می‌گیرد، پس از 5 دقیقه مجددا باتری به پشت گوشی انتقال یافته و جالب اینجاست که 48 درصد از شارژ از دست رفته، بازیابی شده است.

هواوی در این ویدیو، فناوری شارژ سریع خود را 10 برابر سریع‌تر از شارژرهای فعلی اعلام می‌کند. گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد، این گوشی‌ساز چینی، تکنولوژی فست شارژ خود را در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش خواهد گذاشت، البته بعد از گذشت دو سال که از زمان معرفی این تکنولوژی می‌گذرد، به نظر زمان مناسبی خواهد بود.

این کمپانی در توضیحات خود اضافه می‌کند که تکنولوژی شارژ سریع هواوی در عمر باتری تاثیری نخواهد گذاشت. با این حال، این فناوری احتمالا با باتری‌های موجود در دستگاه‌های فعلی ما کار نخواهد کرد.

در توضیح هواوی آمده است که ساختار مولکولی آند چه از لحاظ فیزیکی و چه از نظر شیمیایی تغییر یافته است. این باعث افزایش کارایی پروسه شارژ می‌شود و تاثیری در عمر باتری نخواهد داشت.

هواوی با فناوری‌های جدیدی که در بازار گوشی‌های هوشمند به نمایش می‌گذارد، قصد دارد تا خود را به بلندای بازارهای جهانی برساند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عالیه .در مورد تکنولوژی و فناوریهای روز دنیا ی گوشی و ماشین ها و غیره … عالیه

    پاسخ