;
coinex

دوربین سه گانه هواوی پی 20 ؛ سه سنسور با چینش عمودی

هواوی پی 20 (Huawei P20) پرچمدار بعدی کمپانی چینی هواوی است که به نظر می‌رسد با دوربین سه گانه خودنمایی خواهد کرد.

نوآوری در ساخت گوشی‌های هوشمند در سال 2018 به اوج خود می‌رسد و این موضوع در بخش دوربین گوشی بیشتر به چشم خواهد خورد. گفته می‌شود که احتمالا نوکیا 10 با یک دوربین 5 گانه اصلی معرفی خواهد شد و البته هواوی نیز با دوربین سه گانه خودنمایی خواهد کرد.

دوربین سه گانه هواوی پی 20

هواوی به زودی جانشین گوشی‌های سری هواوی پی 10 خود را معرفی خواهد کرد. این دستگاه با اسم مستعار امیلی (Emily) نامگذاری شده و در دو رنگ مختلف عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:  رنگ بندی هواوی پی ۲۰ آشکار شد


پیش از این گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه هواوی قصد دارد تا سطح دوربین گوشی های پرچمدار 2018 خود را ارتقا دهد. هواوی گوشی‌سازی بود که محبوبیت دوربین دوگانه را به اوج خود رساند و اکنون دوربین هواوی پی 20 قصد دارد تا این محبوبیت را دوچندان کند.

بر اساس شایعات و گزارش‌های منتشر شده، دوربین هواوی P20، یک دوربین سه گانه خواهد بود. در واقع سه سنسور با چینشی عمودی در پنل پشتی این اسمارت فون جای خواهند گرفت.

به تازگی تصویری از قاب پشتی هواوی پی 20 به اشتراک گذاشته شده که به نوعی وجود دوربین سه گانه آن را تایید می‌کند. شکاف موجود در قاب به اندازه‌ کافی بزرگ است تا بتواند سه سنسور را در خود جای دهد.

در بالای محل دوربین سه گانه هواوی پی 20 شکافی وجود دارد که احتمالا برای جک هدفون 3.5 میلی‌متری آن در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات این گوشی پرچمدار می توان به پردازنده کایرین 970 اشاره کرد.

در هر صورت دیدن دوربین سه گانه هواوی پی 20 که یکی از بهترین گوشی های 2018 است، خالی از لطف نخواهد بود، مخصوصا اگر با برند لایکا همراه باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر