;
coinex

بنچمارک گلکسی اس 9 در گیک‌بنچ رویت شد

بنچمارک گلکسی اس 9 در پایگاه داده‌ای گیک بنچ رویت شد. امتیازات به دست آمده در این بنچمارک از قدرت بالای این دستگاه حکایت می‌کند.

هر دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 مجهز خواهند بود. در واقع انتظار می‌رود که هر دو گوشی اولین محصولات مجهز به پردازنده پرچمدار کوالکام باشند، اما قدرت این پردازنده چقدر خواهد بود.

بنچمارک گلکسی اس 9 سامسونگ

به تازگی بنچمارکی منتشر شده که ادعا می‌شود به گوشی سامسونگ گلکسی S9 تعلق دارد. در واقع یکی از افشا کنندگان خبرهای تکنولوژی که با اکانت Ice Universe در توییتر فعالیت دارد، نتایج بنچمارکی را از یک نسخه آزمایشی از گلکسی اس 9 مجهز به اسنپدراگون 845 را منتشر کرده است.

بنچمارک گلکسی اس 9 سامسونگ

بر اساس نتایج بنچمارک گیک‌بنچ، این دستگاه در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 2378 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 8132 را به دست آورده است. نتایج به دست آمده توسط اسنپدراگون 845 امتیازات نسبتا متوسطی است و فقط انتظار می‌رود که چیپست اگزینوس 9810 بتواند کمی ما را شگفت زده کند.

حدود دو ماه قبل بنچمارکی از سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) منتشر شد. با اینکه هر دو دستگاه به اسنپدراگون 845 مجهز هستند، اما نتایج قبلی اعداد متفاوتی را نشان می داد. در آن بنچمارک اسنپدراگون در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 2422 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 8351 را به دست آورد.


بیشتر بخوانید: بنچمارک سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس منتشر شد


سامسونگ مدل‌های بین المللی گلکسی اس 9 را با اگزینوس 9810 عرضه خواهد کرد و مقایسه قدرت این دو چیپست می‌تواندجذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. در هر صورت انتظار می‌رود که گوشی‌های سری گلکسی اس 9 در 25 فوریه (6 فروردین) در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شوند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر