coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی اس 9 با اگزینوس 9810 قدرتمندتر از گلکسی اس 9 پلاس با اسنپدراگون 845 است

سامسونگ سال گذشته پرچمدارن سری S خود را با نسخه متفاوتی از نظر پردازنده عرضه کرد. این روند در عرضه گلکسی اس 9 نیز ادامه خواهد یافت. اگزینوس 9810 در نسخه بین المللی گلکسی اس 9 قدرتنمایی کرده و نسخه آمریکایی آن به اسنپدراگون 845 مجهز است.

سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس ماه گذشته در اسناد FCC رویت شدند. گلکسی S9 دارای شماره سریال SM-G960 است و گلکسی اس 9 پلاس با شماره مدل SM-G965 خودنمایی می‌کند.

نسخه بین المللی گلکسی اس 9 قوی‌تر از نسخه آمریکایی آن!

چندی پیش هر دو نسخه آمریکایی این دستگاه که به اسنپدراگون 845 مجهز هستند در بنچمارک گیک‌بنچ به چالش کشیده شدند. بنچمارک زیر امتیاز ثبت شده در گیک‌بنچ برای نسخه آمریکایی گلکسی اس 9 پلاس را نشان می‌دهد که مدتی قبل منتشر شد.

نسخه آمریکایی گلکسی اس 9 پلاس
بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس مجهز به اسنپدراگون 845 (نسخه ایلات متحده)

امتیاز ثبت شده در آزمون تک هسته‌ای 2422 و در آزمون چند هسته‌ای 8351 است. شاید امتیازات به دست آمده، اعداد پایینی نباشند، اما با محک خوردن نسخه بین المللی گلکسی اس 9 در این بنچمارک و مقایسه آن با نسخه آمریکایی گلکسی اس 9 پلاس، امتیازات ثبت شده قابل توجه خواهد بود.

نسخه بین المللی گلکسی اس 9
بنچمارک گلکسی اس 9 مجهز به اگزینوس 9810 (نسخه بین‌المللی)

بر اساس داده‌های منتشر شده از هر دو بنچمارک، به نظر می‌رسد که گلکسی اس 9 مجهز به اگزینوس 9810 حتی قدرتمندتر از مدل بزرگتر گلکسی اس 9 پلاس مجهز به اسنپدراگون 845 است. گلکسی اس 9 با پردازنده اگزینوس 9810 توانست در آزمون تک هسته‌ای این بنچمارک، امتیاز 3648 را به دست بیاورد و در آزمون چند هسته‌ای به امتیاز 8894 برسد.

جالب اینجاست که اس 9 پلاس قدرت گرفته از اسنپدراگون 845 در این بنچمارک با پشتیبانی از 6 گیگابایت رم به چالش کشیده شد، در حالی که نسخه بین المللی این گوشی که به پردازنده اگزینوس مجهز است، از پشتیبانی 4 گیگابایت رم برخوردار بوده است!

به راحتی با مقایسه امتیازات به دست آمده توسط مدل مجهز به اسنپدراگون 845، می‌توان دریافت که آمریکایی‌ها نسخه ضعیف‌تر گلکسی اس 9 را از دیگر مدل‌های موجود در بازارهای جهانی به دست خواهند آورد.

آیا ممکن است که اشتباهی در اعداد ثبت شده در هر دو بنچمارک بوجود آمده باشد، یا حقیقتا نسخه بین المللی گلکسی اس 9 قوی‌تر از مدل آمریکایی آن است؟!

این سوالی است که باید برای رسیدن به پاسخ درست آن تا زمان معرفی گلکسی اس 9 و عملکرد آن در دنیای واقعی، صبر کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر