coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بهترین شرکت ها برای کار کردن ؛ کارجویان به کدام شرکت ها رزومه می فرستند؟

براساس اطلاعات موجود جوانان شرکت آمازون را از جمله بهترین شرکت ها برای کار کردن می دانند و بیشتر برای این شرکت رزومه ارسال می کنند.

شبکه کاریابی لینکدین اعلام کرده است که، کارجویان به شرکت آمازون بیش از سایر شرکت‌ها رزومه می‌فرستند و به نظر می رسد که بیشتر تمایل به کار کردن در این شرکت را دارند. براساس فهرست برترین شرکت‌های ۲۰۱۸ لینکدین، افراد بیش از هر شرکت دیگری خواهان کار در آمازون هستند.


بیشتر بخوانید: بررسی با ارزش ترین شرکت های فناوری جهان در سال ۲۰۱۸


فهرست بهترین شرکت ها برای کار کردن

فهرستی توسط لینکدین بر پایه تجزیه و تحلیل اطلاعات ۵۰۰ میلیون کاربر تهیه شده است و طبق آن ۱۰ شرکتی که کاربران بیش از سایر شرکت‌ها خواهان کار در آن‌ها هستند، اعلام شده است.

آمازون

یکی از بهترین کمپانی ها برای کار کردن که توسط کارجویان انتخاب شده است، آمازون است. این شرکت در حال حاضر بیش از ۵۶۶ هزار نفر را در استخدام خود دارد.

آلفابت

به گفته لینکدین، این شرکت زیر مجموعه گوگل است و اکنون ۸۰۱۱۰ کارمند دارد. این شرکت که در لیست بهترین شرکت ها برای کار کردن قرار دارد، سالانه حدود ۱.۱ میلیون رزومه تقاضای همکاری از کارجویان دریافت می کند.

فیس بوک

شرکت فیس بوک یکی دیگر از شرکت های محبوب و بهترین شرکت ها برای کار کردن است که به دلیل سیاست‌های حمایت از کارکنان، محبوبیت زیادی بین کارجویان دارد. فیس بوک در حال حاضر ۲۵۱۰۰ کارمند دارد.


بیشتر بخوانید: ثروتمندترین شرکت های دنیا ؛ اپل و آمازون اول و دوم


سیلز فورس

این شرکت چیزی حدود ۳۰ هزار کارمند دارد. این شرکت در سال گذشته ۳ میلیون دلار را برای پر کردن شکاف دستمزد پرداختی بین زنان و مردان اختصاص داد.

تسلا

شرکت تسلا با داشتن ۳۳ هزار کارمند، توانسته در لیست بهترین شرکت ها برای کار کردن قرار گیرد. این شرکت با استفاده از سیاست‌هایی چون پیشنهاد سهام شرکت به کارمندان، آنها را نسبت به منافع شرکت متعهدتر و مشتاق‌تر می کند.

اپل

کمپانی اپل هم اکنون ۱۲۳ هزار کارمند دارد و با سیاست‌هایی مثل مرخصی ۱۸ هفته‌ای با حقوق برای زنانی که زایمان کرده‌اند و هم چنین مرخصی ۶ هفته‌ای با حقوق مردانی که تازه پدر شده‌اند، محبوبیت بالایی بین کارجویان دارد. این شرکت بدون شک یکی از بهترین شرکت ها برای کار کردن است.

کام کست یونیورسال

این شرکت سال گذشته ۳۶ هزار نیروی جدید جذب کرد و تعداد کارکنان خود را به ۱۶۴هزار نفر رساند. کارجویان بسیاری مایل بودند در این شرکت که یکی از بهترین کمپانی ها برای کار کردن است حضور یابند.

والت دیزنی

شرکت والت دیزنی موقعیت‌های شغلی منحصر به فردی چون استراتژیست جنگ ستارگان یا محقق ماشین زمان دارد و این امر باعث شده برای بسیاری از افراد جالب باشد و به یکی از بهترین کمپانی ها برای کار کردن تبدیل گردد.

اوراکل

این شرکت که متعهد به ایجاد نسل بعدی آموزش از طریق امکانات آموزشی فوق پیشرفته است، چیزی حدود ۱۳۸هزار کارمند دارد.

نت فلیکس

شرکت نت فلیکس که یکی از بهترین شرکت ها برای کار کردن است حدود ۵۵۰۰ کارمند دارد. افراد زیادی سالانه برای کار کردن در این شرکت رزومه می فرستند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: linkedin

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر