;
coinex

افشای تصاویری جدید از ال جی جی 7 همراه با بریدگی نمایشگر

رندرهایی از ال جی جی 7 به همراه بریدگی نمایشگر فاش شدند. البته یک ماه پیش نیز تصاویری از موبایل کنسل شده ال جی جی 7 در فضای مجازی منتشر شدند.

به گزارش تکراتو، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی  نشان دهنده مدلی از جی 7 بودند اما اکنون رندرهای تازه ای از پرچمدار بعدی ال جی از تمام زوایا به نمایش در آمده است. در این رندرها که توسط ایوان بلس فاش شده اند، دیوایسی نشان داده شده است که با تصاویر زنده یک ماه پیش سازگاری دارد.


بیشتر بخوانید: گوشی پرچمدار ال جی جی ۷ با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ وارد بازار می‌شود


افشای رندرهایی از ال جی جی 7

این موبایل بدون شک به بریدگی نمایشگر مجهز شده و طراحی لبه تا لبه باعث شده تا جایی برای حاشیه ها وجود نداشته باشد. در پشت دستگاه، دوربینی دوگانه با فلاش LED و فوکوس خودکار لیزری و نیز اسکنر اثر انگشت به چشم می خورد. جک هدفون هم در بخش پایینی تعبیه شده است.

گفته می شود ال جی جی 7 ابعادی معادل 153.2X71.9X8.2 میلی متر دارد و اندکی بلند قامت تر و ضحیم تر از پرچمدار جی 6 خواهد بود و همچنین دارای چیپست اسنپدراگون 846 است. از دیگر مشخصات ال جی جی 7 می توان به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: هر آنچه از گوشی ال جی جی ۷ می‌خواهیم ؛ این موبایل چه ویژگی‌هایی دارد؟


فعلا مشخص نیست که ال جی چه زمانی پرچمدار جدید خود را رونمایی می کند اما براساس اطلاعات موجود، منتظر برگزاری رویداد معارفه دستگاه در ماه مه هستند.

تصاویری از ال جی جی 7

تصاویری جدید از ال جی جی 7

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: slashgear

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر