coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشاهده لینک اخبار توییت شده در تایم لاین کاربران ویژگی جدید توییتر است

امکان مشاهده لینک اخبار توییت شده توسط کاربرانی که شما فالو کرده اید، در تایم لاین فراهم شد. این قابلیت ویژگی جدید توییتر است.

به گزارش تکراتو، در تایم لاین، یک بخش جداگانه برای خبر در نظر گرفته شده و کسانی که لینک آن خبر را توییت کرده اند نیز در پایین خود خبر نشان داده می شوند. توییتر همیشه توجه ویژه ای به اخبار دارد. آنها ابتدا در سال 2016 اپلیکیشن خود را از دسته بندی سرویس های اجتماعی به اخبار تغییر دادند و چند ماه قبل نیز بخش استریم زنده خبرهای مهم در قسمت اکسپلورر (Explorer) اضافه شد. حالا لینک اخبار توییت شده قابلیت جدید این شبکه است.

امکان مشاهده لینک اخبار توییت شده

توییتر ساعاتی پیش ویژگی جدید سرویس خود را اعلام کرد. براساس این ویژگی اگر فالوورها یک خبر را توییت کنند، لینک و عنوان خبر هم به همراه توییت در تایم لاین کاربر به نمایش در می آید. البته شاید کاربری قصد غیرفعال کردن این ویژگی را داشته باشد اما اینکه چنین عملی قابل انجام است یا نه، هنوز مشخص نیست. این ویژگی هم اکنون در دسترس بعضی کاربران نسخه های  iOS، اندروید و وب این سرویس قرار گرفته است.

البته برای اینکه این ویژگی به صورت جهانی قابل استفاده باشد و در دسترس قرار گیرد باید کمی صبر کرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر