;
coinex

ارائه سرویس های مخابراتی بر بستر پیام رسان های داخلی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام نمود که ارائه سرویس های مخابراتی بر بستر پیام رسان های داخلی امکان پذیر خواهد شد.

به گزارش تکراتو، مجید صدری در مورد ارائه سرویس های مخابراتی بر بستر پیام رسان های داخلی سخن گفته است. به گفته وی این اقدام کاهش تعرفه پیام‌رسان‌های داخلی به کمترین میزان در بین تمامی اپراتورها را به همراه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: پیام رسان های داخلی تسهیلات دریافت کردند؛ اعطای وام ۵ میلیاردی به ۳ پیام رسان بومی


ارائه سرویس های مخابراتی بر بستر پیام رسان های داخلی

صدری تاکید کرد که آنها با توجه به مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، آمادگی کامل دارند تا با استفاده از ظرفیت‌های فنی در بستر پیام‌رسان‌های داخلی و استفاده از آن، خدمات و سرویس های مخابراتی شرکت مخابرات ایران را در این پیام‌رسان‌ها به عموم مردم عرضه نمایند.


بیشتر بخوانید: ارائه امکانات رایگان به پیام رسان های داخلی ! سرور، اینترنت و …


وی به اهمیت استفاده و حمایت از کالاهای ایرانی اشاره کرد و اعلام نمود که هرگونه همکاری و انعقاد قرارداد با شرکت‌های پیام‌رسان داخلی به‌ منظور ارائه سرویس‌ها و خدمات مخابراتی است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان بر نقش استفاده از پیام رسان های داخلی در تقویت اقتصاد ملی و حمایت از تولید داخلی اشاره کرد و اعلام نمود که شرکت مخابرات ایران با توجه به رسالت ملی خود از گسترده تر شدن بازار ارتباطات کشور توسط پیام رسان های داخلی و ارائه سرویس های مختلف در این پیام رسان ها حمایت خواهد نمود.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر