;
coinex

صرف نظر تلگرام از عرضه اولیه ارز گرم در بازارهای عمومی

تلگرام از عرضه اولیه ارز گرم (Gram) در بازارهای عمومی صرف نظر کرده و به نظر می رسد که فعلا برنامه ای برای عرضه آن نداشته باشد.

به گزارش تکراتو، اسفندماه سال گذشته بود که تلگرام عرضه اولیه ارز گرم را آغاز کرد و توانست از 84 سرمایه گذار خصوصی 850 میلیون دلار به دست آورد. یک ماه بعد نیز دومین عرضه ارز گرم انجام شد که این بار هم همین رقم از 94 سرمایه گذار به دست آمد. در مجموع تلگرام توانست از عرضه اولیه ارز رمز پایه 1.7 میلیارد دلار سرمایه برای شبکه باز تلگرام جمع آوری کند.


بیشتر بخوانید: میزان سود تلگرام از ارز گرم ؛ ۸۵۰ میلیون دلار دیگر در دومین عرضه!


اکنون اطلاعات موجود نشان می دهد که تلگرام از عرضه اولیه ارز گرم خودداری کرده باشد زیرا به اندازه کافی سرمایه گذار جذب کرده و نیازی به پول بیشتر ندارد.

عرضه اولیه ارز گرم در بازارهای جهانی

برای شرکت در عرضه اولیه پول دیجیتالی تلگرام دو شرط وجود دارد، یکی اینکه ارزش دارایی‌های خالص سرمایه‌گذاران بالای یک میلیون دلار باشد و دیگری اینکه سرمایه‌گذار درآمد بالایی داشته باشد. تلگرام قبل از عرضه اولیه ارز گرم پیش بینی کرده بود که 1.2 میلیارد سرمایه به دست می‌آورد اما میزان سرمایه به دست آمده فراتر از انتظارات بود.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر