;
coinex

امکان افزودن موسیقی به استوری های اینستاگرام فراهم شد

افزودن موسیقی به استوری های اینستاگرام فراهم شد. بررسی های جدید نشان می دهد که اینستاگرام در حال اضافه کردن این قابلیت جدید است.

به گزارش تکراتو، چند برنامه نویس اعلام کرده اند که اینستاگرام در یک به روزرسانی جدید به کاربران خود اجازه می دهد تا به استوری های خود موسیقی اضافه کنند. کدهای مربوط به این تغییر در یک برنامه اندرویدی موسوم به موزیک استیکرز شناسایی شده که از طریق آن جستجو و یافتن موسیقی برای افزودن به استوری ها امکان پذیر است.


بیشتر بخوانید: اضافه شدن افکت های واقعیت افزوده‌ دوربین به اینستاگرام


افزودن موسیقی به استوری های اینستاگرام

علاوه بر امکان افزودن موسیقی به استوری به نظر می رسد که امکان افزودن موسیقی به پست ها هم فراهم شود.  اینستاگرام به همین منظور در حال مذاکره با تعدادی از شرکت های توزیع و پخش موسیقی نیز هست.

ویژگی جالب دیگر اینستاگرام که قرار است اضافه شود، امکان تشخیص خودکار موسیقی است که کاربر در حال گوش کردن به آن است. همچنین اطلاعات موسیقی، شامل نام خواننده و عناوین موسیقی و متن آن نیز برای کاربر نمایش داده می شود.


بیشتر بخوانید: استفاده از قابلیت های جدید اینستاگرام ؛ رزرو رستوران و خرید بلیط سینما


استفاده از برچسب یا استیکرهای دارای قابلیت پخش موسیقی هم باعث می شود تا استوری های اینستاگرام جذاب تر از گذشته شوند. امکان اشتراک گذاری مستقیم پست از طریق برنامه های ثالث، اشتراک گذاری موسیقی مانند اسپاتیفای و سوند کلود هم در دستور کار اینستاگرام قرار دارد ولی مشخص نیست که زمان ارائه این خدمات کی خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techcrunch

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر