;
coinex

استفاده از بیت کوین برای پرداخت وام در یک بانک اینترنتی آلمانی

استفاده از بیت کوین برای پرداخت وام فراهم شد. از طریق این سیستم جهانی که جدیدا راه اندازی شده، تبادل پول به کمک بیت کوین، با سرعت بالا قابل انجام است.

به گزارش تکراتو، بانک بیت‌باند (Bitbond) که یک بانک اینترنتی آلمانی است، از بیت کوین و همچنین دیگر ارزهای رمزنگاری شده برای پرداخت وام به‌صورت بین‌المللی استفاده می‌کند. این بانک سعی دارد تا با استفاده از شبکه‌ی بیت کوین، محدودیت‌های موجود در سیستم جهانی انتقال پول یعنی سویفت را از بین ببرد. بیت کوین پیش از این نیز به عنوان ابزاری برای پرداخت وام استفاده می‌شد اما استفاده از آن برای تبادل ارزهای رایج در مقیاس بین‌المللی، اقدامی جدید است.


بیشتر بخوانید: مقاله بیت کوین نهمین مقاله‌ پر بازدید ویکی پدیا در سال ۲۰۱۷


رودوسلاو آلبرشت شرکت خود را در سال ۲۰۱۳ تاسیس کرد و محبوبیت آن از همان ابتدای تاسیس، افزایش یافت. او ۲۴ کارمند دارد که در ۱۲ کشور جهان، پرداخت وام‌ها را کنترل می‌کنند. تعداد مشتریان این بانک در حال حاضر ۱‍۰۰ نفر هستند که در هر ماه نزدیک به یک میلیون دلار گردش مالی دارند.

اکثر مشتریان این بانک، مشاغل آزاد یا صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند. بیت‌باند در سال ۲۰۱۶ به‌طور رسمی مجوز تاسیس بانک را دریافت کرد و از آن زمان توانسته سرمایه‌گذاران متعددی را جذب نماید.


بیشتر بخوانید: بررسی حکم شرعی بیت کوین ؛ آیا استفاده از بیت کوین حرام است؟


استفاده از بیت کوین برای پرداخت وام

رودوسلاو آلبرشت، در مورد استفاده از بیت کوین برای پرداخت وام اعلام کرده است که نقل و انتقال پول به روش سنتی به دلیل کارمزدهای بالای صرافی هزینه‌ای بالا دارد. همچنین روش‌های سنتی تا چند روز به زمان نیاز دارند اما با استفاده از بیت‌باند، تمام پرداخت‌ها بدون توجه به موقعیت جغرافیایی مشتری‌ها قابل انجام است.

در این بین استفاده از اینترنت، این روند را سرعت می بخشد و کارمزد پایینی هم دارد. مشتریان این بانک می توانند به محض اینکه وام خود را دریافت کردند به‌سرعت آن را به ارز رایج کشور خود تبدیل کنند تا مجبور به تحمل خسارات ناشی از نواسانات بیت کوین یا دیگر ارزها نباشند. بنابراین استفاده از بیت کوین برای پرداخت وام می تواند برای بسیاری از افراد مناسب باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: reuters

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر