;
coinex

بازنشر پست های اینستاگرام در استوری ؛ ویژگی جدید استوری اینستاگرام

بازنشر پست های اینستاگرام در استوری یک ویژگی جدید از این شبکه اجتماعی است که قبلا حالت آزمایشی داشت اما اکنون در اختیار تمام کاربران قرار دارد.

به گزارش تکراتو، اینستاگرام بازنشر پست‌ها را از مرحله آزمایشی خارج و در دسترس کلیه کاربران قرار داده است. بنابراین امکان بازنشر پست های اینستاگرام در استوری وجود دارد و علاوه بر بازنشر، کاربران می توانند هر چیزی که در نظر دارند را بنویسند، بقیه را تگ کنند و از استیکرهای دلخواه استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: کاهش اعتیاد به اینستاگرام با استفاده از قابلیتی جدید در این اپلیکیشن


استفاده از قابلیت بازنشر پست های اینستاگرام در استوری

برای اینکه بتوان از این ویژگی استفاده کرد لازم است تا ابتدا روی آیکون کاغذی هواپیما کلیک کرد. منظور همان آیکونی است که هنگام ارسال پیام در دایرکت استفاده می شود. در ادامه گزینه جدیدی به نام Create a story with this post  ظاهر می شود و می توان با کلیک روی آن، پست ها را در استوری باز نشر کرد.


بیشتر بخوانید: اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام ؛ پس از فیلترینگ اینستاگرام از چه برنامه هایی استفاده کنیم؟


می توان ابعاد استیکرها را تغییر داد و یا آن‌ها را چرخاند. بعد از بازنشر پست های اینستاگرام در استوری ، نام کاربری که این پست را گذاشته نیز در پایین استوری نشان داده می‌شود. البته اینستاگرام به موضوع حفظ حریم خصوصی نیز فکر کرده ، یعنی این قابلیت فقط روی اکانت‌های عمومی کاربرد دارد و برای جلوگیری از این کار می تواند اکانت خود را غیرفعال کرد.

در پایان باید گفت که ممکن است این ویژگی هنوز در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته باشد اما به زودی برای همه فعال خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techcrunch

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر