coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ایموجی اختصاصی توییتر در اندروید ؛ راه حلی برای سازگاری ایموجی با دیوایس های مختلف

ایموجی اختصاصی توییتر در اندروید در راه است. توییتر در راستای حل مشکل سازگاری ایموجی ها در دیوایس های مختلف، ایموجی مخصوص به خود ارائه می دهد.

به گزارش تکراتو، نسخه اندروید توییتر، ایموجی مخصوص به خود را خواهد داشت. هدف توییتر از این اقدام رفع مشکل ناسازگاری ایموجی ها در دستگاه های مختلف است.


بیشتر بخوانید: امکان ارسال پیام های رمزنگاری شده در توییتر فراهم می شود


ایموجی اختصاصی توییتر در اندروید

ایموجی اختصاصی توییتر در اندروید، Twemoji نام دارد. اینکه توییتر قصد ارائه ایموجی اختصاصی دارد برای بسیاری از کاربران خبر خوبی است زیرا نسخه‌های اخیر اندروید حاوی ایموجی‌های جدیدی هستند که با نسخه‌های قدیمی‌تر این سیستم عامل سازگاری ندارند.

بنابراین هم اکنون کلیه کاربران توییتر در اندروید فارغ از این که از کدام نسخه سیستم عامل استفاده می‌کنند، می توانند ایموجی‌های یکسانی را مشاهده کنند و بهتر منظور همدیگر را درک نمایند.

بسته‌ی Twemoji در اندروید کیت کت، لالی پاپ، مارشملو و نوقا پشتیبانی می‌شود. برای فعال شدن این ایموجی‌ها باید در تنظیمات اپلیکیشن، ایموجی Twemoji از بین ایموجی‌های بومی دیوایس انتخاب شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Android Authority

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر