coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی می 8 نسخه‌ای از ایموجی‌‌های واقعیت افزوده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

کمپانی چینی شیائومی در اخباری رسمی اعلام کرد که گوشی پرچمدار شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) را در دهم خرداد ماه (31 می) معرفی می‌کند. دستبند تناسب اندام شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) نیز در همین تاریخ رونمایی می‌شود.

این کمپانی چینی امروز در پلتفرم مجازی ویبو از یک ویژگی جدید در شیائومی می 8 خبر داد؛ اینطور که به نظر می‌رسد، «موج جدیدی از بامزه‌ها در راه است».

در پیش‌نمایشی از یک ویدیوی کوتاه که در این پست منتشر شده بود، یک شکل سه‌بعدی از آواتار کارتونی با حالت‌های چهره‌ی جالب به نمایش گذاشته شد. این ویژگی جالب، چیزی شبیه به ویژگی انیموجی در گوشی‌ آیفون X اپل را به تصویر می‌کشید که بر مبنای فیس‌ آیدی عمل می‌کند.

اخبار و شایعات حاکی از آن هستند که شیائومی می 8 از ماژول نوری سه‌‌بعدی برخوردار می‌شود که می‌‌تواند قابلیت تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی را ایجاد کند. گفته می‌شود که این ماژول به دوربین سلفی، سنسور مجاورت، سنسور محیطی، لنزهای مادون قرمز و … مجهز شده که می‌تواند قفل دستگاه را با اسکن سه‌بعدی چهره‌ی کاربر باز کند.

انتظار می‌رود که این ماژول در شرایطی با نور کم نیز به خوبی عمل کند. در نتیجه، شیائومی می 8 اولین گوشی اندرویدی خواهد بود که به ویژگی تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی مجهز خواهد شد. پوستری که اخیرا از این موبایل فاش شده، از وجود اسکنر اثرانگشت درون صفحه نمایش می 8 خبر می‌دهد.


بیشتر بخوانید: قدرتمندترین دوربین‌ شیائومی در اختیار گوشی‌های Mi 8 و Mi 8 SE


مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی می 8

جدیدترین اخبار مدعی هستند که گوشی پرچمدار شیائومی می 8 از صفحه نمایش 6.2 اینچی اولد و مجهز به ناچ برخوردار می‌شود. این صفحه نمایش که در نسبت ابعاد 19:9 ساخته شده، با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس همراه است. سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 همراه با رم 6 گیگابایتی، قدرت دستگاه را تامین می‌کنند. این دستگاه همراه با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. رابط کاربری MIUI 10 نیز به صورت پیش‌فرض روی شیائومی می 8 اجرا خواهد شد. این رابط کاربری نیز همرا با می 8 در دهم خرداد ماه (31 می) در رویداد شنژن معرفی می‌شود.

روز گذشته تصویری از جعبه‌ی شیائومی می 8 منتشر شد که از وجود جی‌پی‌اس با فرکانس دوگانه خبر می‌داد که دقت بالاتری دارد. این تکنولوژی در کنفرانس سال گذشته، توسط Broadcom به نمایش گذاشته شد. تراشه‌ی BCM47755 می‌تواند دقت بالای 30 سانتیمیتری را ارائه کند؛ این در حالیست که دقت تکنولوژی فعلی به 5 متر می‌رسد. علاوه بر این، مصرف این تکنولوژی به اندازه‌ی 50 درصد کمتر است.

از دیگر مشخصات شیائومی می 8 می‌توان به باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در نمای جلویی موبایل تعبیه شده است. تنظیمات دوربین دوگانه‌ی این پرچمدار را یک لنز 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و یک لنز 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 تشکیل می‌دهند. شیائومی می 8 احتمالا در رنگ‌های خاکستری، طلایی، آبی و قرمز عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که این گوشی پرچمدار با برچسب قیمتی 2999 یوان معادل تقریبی 469 دلار به فروش برسد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر