coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تجمیع اسنپ و دیگر زیرمجموعه های گروه اینترنت ایران در یک اپلیکیشن

ژوبین علاقبند در رویداد خبری اسنپ تریپ از تجمیع اسنپ و دیگر زیرمجموعه های گروه اینترنت ایران در یک سوپر اپلیکیشن خبر داد.

به گزارش تکراتو، تمامی خدمات مجموعه اینترنت ایران اعم از اسنپ، اسنپ‌باکس، بامیلو، اسنپ‌تریپ، اسنپ فود و هیت قرار است به صورت یکجا در یک اپ ارائه شوند.  وی از ورود اسنپ فمیلی به فاز بعدی خود خبر داد.


بیشتر بخوانید: ارزش اسنپ چقدر است ؛ شبهاتی درباره ارزش گذاری اسنپ


تجمیع اسنپ و دیگر زیرمجموعه های گروه اینترنت ایران

علاقبند اعلام نمود که هدف از ارائه این سوپراپلیکیشن، تحت تاثیر قرار دادن سبک زندگی میلیون‌ها کاربر زیرمجموعه‌های گروه اینترنت ایران است. به گفته وی این خدمات به جزو لاینفک زندگی ایرانیان تبدیل شده و باید بتوان با کمک فناوری گوشی‌های هوشمند و اینترنت پرسرعت، سطح زندگی مردم ایران را ارتقا داد.

در ادامه امیرعلی مهاجر مدیرعامل اسنپ‌تریپ نیز از اهداف بلند مدت مجموعه خود در سال آینده سخن گفت و اعلام نمود که 75 درصد مردم علاقه‌مند هستند تا تمام فرایند رزرواسیون هتل و پرواز را به صورت آنلاین انجام دهند. وی ایجاد انگیزه برای مشتریان و پر کردن هتل‌ها در زمان رکود و همچنین گزارش دهی ماهانه به هتل‌ها را از دیگر خدمات اسنپ‌تریپ عنوان کرد.


بیشتر بخوانید: اسنپ اولین استارتاپ یونیکورن ایرانی ؛ ۱.۷ میلیارد دلار ارزش!


امیرعلی مهاجر در مورد نحوه تولید محتوای گردشگری و کمک به اعتلای این صنعت به ویژه در موارد گردشگری داخلی خبر داد و بر تمرکز این مجموعه روی این موضوع تاکید کرد.

وی بیان نمود که ساخت کلیپ‌های کوتاه از جاذبه‌های گردشگری کشور و جمع‌آوری مطالب جذاب گردشگری هر شهر و استان از جمله فعالیت های آنهاست که به مشتریان ارائه می‌شود تا راهی باشد برای تقویت گردشگری کشور.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر