;
coinex

قیمت شیائومی می بند 3 لو رفت

قیمت شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) مشخص شد. این کمپانی دیروز تایید کرد که دستبند شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) خود را در تاریخ 10 خردادماه (31 مه) رونمایی می‌کند. رویداد معرفی این محصول در شهر شنزن چین برگزار می‌شود.

چند ساعت پیش لیست رسمی مشخصات شیائومی می بند 3 منتشر شد. این لیست در حال حاضر در دسترس نیست، اما اسکرین شات گرفته شده از آن قیمت شیائومی می بند 3 را نیز نشان می‌دهد. این گجت با قیمتی در حدود 26 دلار عرضه خواهد شد.

قیمت شیائومی می بند 3

اولین دستبندی که توسط شیائومی وارد بازار شد، فاقد نمایشگر و بندهای باکیفیت بود. علاوه بر این، احتمال مفقود شدن قسمت کپسول شکل این گجت پوشیدنی نیز زیاد بود؛ زیرا این بخش از دستبند به سادگی در هنگام انجام تمرینات ورزشی از بندهای آن جدا می‌شد.

سازنده مشهور چینی سبک طراحی نسل دوم مچ بندهای تناسب اندام خود را به میزان زیادی ارتقاء داد و آن‌ها را با نمایشگرهای OLED ارائه کرد تا کاربر به راحتی بتواند اطلاعات مرتبط با وضعیت سلامتی خود را چک کند. این ارتقاء در سبک طراحی همچنین باعث شد که احتمال مفقود شدن قسمت کپسول شکل می بند 2 نیز به میزان زیادی کاهش یابد.

مشخصات شیائومی می بند 3

لی جون، مدیر اجرایی شرکت شیائومی، در صفحه رسمی این کمپانی در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) گفته است که سبک طراحی دستبند می بند 3 به میزان زیادی ارتقا یافته و در ساخت آن از بندهای بسیار باکیفیت و محکمی استفاده شده است تا احتمال گم شدن آن نیز کاهش یابد.

گزارشات منتشر شده توسط منابع خبری از این امر حکایت می‌کنند که شیائومی می بند 3 از نظر طراحی ظاهری شباهت زیادی به می بند 2 دارد. همچنین گفته شده سومین نسل از دستبند شیائومی به یک نمایشگر لمسی OLED مجهزشده و می‌تواند از فرامین لمسی پشتیبانی کند.

طبق اطلاعات موجود می بند 3 قابلیت اتصالی بلوتوث 4.2 را پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این محصول با قابلیت‌هایی نظیر سنسور ضربان قلب، قدم سنج، شاخص محاسبه کننده میزان کالری و سنسور تشخیص دهنده الگوی خواب کاربر عرضه شود. این احتمال نیز وجود دارد که می بند 3 توانایی پشتیبانی قابلیت اتصالی NFC را داشته باشد و مانند می بند 2 با کد محافظتی IP67 در اختیار کاربران قرار گیرد.

شیائومی می بند 3

گفته شده است که شیائومی می‌خواهد در رویداد جدیدش از رابط کاربری MIUI 10، گوشی‌های هوشمند می 8 (Mi 8) و می 8 اس‌ای (SE) و پردازنده میان‌رده موبایل سرج اس 2 (Surge S2) هم رونمایی کند. با این حال گوشی ساز پرتکاپوی چینی هنوز تاریخ رونمایی می 8 اس ای و پردازشگر سرج اس 2 را تایید نکرده است. این احتمال هم وجود دارد که در این رویداد گوشی می نوت 5 (Mi Note 5) معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر