;
coinex

جی بورد به حالت حفظ باتری یا Battery Saver مجهز می شود

کیبورد گوگل به حالت حفظ باتری مجهز خواهد شد. کیبورد گوگل همان جی‌بورد است که توانسته به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های کیبورد دنیا تبدیل شود.

به گزارش تکراتو، گوگل از زمانی که این کیبورد را برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس ارائه کرده، توجه ویژه‌ای به آن داشته و همیشه آپدیت های قابل توجهی برای آن ارائه می کند.


بیشتر بخوانید: ساخت گیف های دلخواه با آخرین نسخه بتای جی ‌بورد


حالت حفظ باتری در جی بورد

گوگل این روزها مشغول تست قابلیت‌هایی بوده که بتواند کیفیت و عملکرد جی‌بورد را بیش از پیش ارتقاء دهد. یکی از این قابلیت‌ها حالت حفظ باتری یا Battery Saver است که استفاده از آن در آخرین نسخه بتای کیبورد گوگل فراهم شده است.

با استفاده از حالت حفظ باتری در جی‌بورد، زمانی که مشغول تایپ هستید می توانید به حالت تاریک سوئیچ کنید تا انرژی باتری کمتر مصرف شود. در این حالت قابلیت‌های دیگری که مصرف باتری زیادی دارند هم غیر فعال خواهند شد.

گوگل اعلام کرده که حالت حفظ باتری در جی‌بورد به صورت دستی فعال می‌شود و هر لحظه که کاربر مایل باشد می تواند آن را غیر فعال کند. همچنین قابلیت جدید دیگری هم قرار است اضافه شود که کمبود فضای ذخیره‌سازی در موبایل را به کاربر هشدار می دهد.

جی بورد در آینده به ابزار OCR درون‌برنامه‌ای هم مجهز خواهد شد. با این ویژگی می توان هنگام گرفتن دوربین به سمت یک نوشته چاپی، آن را به یک متن قابل ویرایش در فیلد تایپ کیبورد تبدیل کرد.

در آخر این کیبورد گزینه‌ی اضافه کردن استیکر به علاقه‌مندی‌ها پیدا خواهد کرد که برای طرفداران استیکرها می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر