;
coinex

تکلیف کدهای USSD مشخص شد؛ کدهای دستوری موبایل حذف نمی شوند

رئیس کارگروه ارتباطات مجلس شورای اسلامی بیان نمود که تکلیف کدهای USSD مشخص شده است و کدهای دستوری موبایل حذف نمی شوند.

به گزارش تکراتو، رمضانعلی سبحانی فر به پیگیری های صورت گرفته برای جلوگیری از تصمیم بانک مرکزی مبنی بر حذف کدهای دستوری موبایل اشاره نمود و اعلام کرد که قرار است هفته آینده در جلسه ای با بانک مرکزی، این موضوع پیگیری شود.


بیشتر بخوانید: قطع یک باره بعضی سرویس ها از کدهای دستوری USSD


آیا کدهای دستوری موبایل حذف می شوند؟

سبحانی فر ادامه داد که هفته آینده کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی از بانک مرکزی بازدید خواهد کرد و افزود که در این جلسه با مسئولان بانک مرکزی در خصوص تعیین تکلیف USSD صحبت هایی انجام می شود. رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس در ادامه تاکید کرد پس از بررسی جوانب این طرح، برای آن تصمیم گیری نهایی صورت خواهد گرفت.

سبحانی فر تاکید کرد که کدهای دستوری موبایل حذف نمی شوند و ادامه داد که به هیچ عنوان موافق با حذف کدهای دستوری موبایل نیستند و جلسه ای هم که قرار است هفته آینده تشکیل شود برای مذاکره در مورد ادامه اجرای این سرویس در کشور خواهد بود.

براساس اطلاعات موجود، پرداخت از طریق کدهای دستوری روزانه حدود ۷۰ میلیون تراکنش را رقم می زند و حدود ۴۰ میلیون نفر از طریق این سرویس، تراکنش زیر ۴۰ هزار تومان انجام می دهند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر