;
coinex

پول مجازی ایکان راهی برای رونق اقتصادی سنگال

پول مجازی ایکان ، این خوانند آمریکایی اهل سنگال قرار است راهی برای رونق اقتصادی سنگال باشد. این پول مجازی خارج از قلمرو دولت ها داد و ستد خواهد شد.

با وجود مشکلاتی که تا امروز در مورد پول های مجازی و ارزهای الکترونیکی وجود داشته است، اما مردم هنوز هم به سرمایه گذاری در این بازار علاقه دارند. تا جایی که ایکان این خواننده آمریکایی اعلام کرده که تصمیم دارد پول مجازی تازه ای بسازد.


بیشتر بخوانید: دریافت ارز دیجیتالی از مرورگر Brave با مشاهده تبلیغات


وی امیدوار است که بتواند به واسطه‌ی این پول مجازی پایه های ایجاد شهری کاملا نو و متفاوت را در آفریقا پی ریزی کند و باعث رونق اقتصادی آن شود. پول مجازی ایکان نیز ماهیتی شبیه به بیت کوین خواهد داشت و قرار است خرید و فروش آن خارج از قلمرو دولت ها و موسسات مالی سنتی انجام گیرد. وی قصد دارد بار دیگر قدرت را به مردم باز گرداند.

پول مجازی ایکان

رونق اقتصادی سنگال با پول مجازی ایکان

این خوانند مشهور که نام واقعی وی Aliaume Thiam است از اینکه ارز مجازی مورد نظر وی در قلب شهری قرار می گیرد که به صورت صد درصدی بر مبنای ارزهای مجازی بنا شده و قرار است در کشور محل تولدش یعنی سنگال بنا شود، ابراز امیدواری کرد.


بیشتر بخوانید: حمله هکرها به یکی از بزرگترین مراکز مبادله ارزهای دیجیتالی


وبسایتی خبر مربوط به پول مجازی ایکان را منتشر کرده و در مورد آن نوشته است که:

شهری که قرار است مراودات تجاری آن بر مبنای پول مجازی ایکان صورت گیرد هم اکنون در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ هکتار که رئیس جمهور سنگال به ایکان هدیه داده در دست توسعه است. این شهر همچنین تنها ۵ دقیقه از فرودگاه بین المللی تازه تاسیس در داکار پایتخت سنگال فاصله دارد.

این شهر جدید که مبتنی بر پول مجازی ایکان خواهد بود، ترکیبی از طرح های ارائه شده برای شهرهای هوشمند و داد و ستدهایی است که بر بستر ارزهای مجازی شکل خواهد گرفت. هدف از ابداع آن روش های نوین برای زندگی و حیات است.


بیشتر بخوانید: سرقت از صرافی ارز دیجیتال کره باعث افت ارزش بیت کوین شد


این هفته در فستیوال بین المللی شیر کَن، اعلام شد که پول مجازی ایکان در هفته های آینده به فروش خواهد رسید.

پول مجازی ایکان

این خواننده سرشناس خود در پنلی که در حاشیه فیستیوال کن ترتیب داده شده بود در مورد این پول مجازی که تصمیم به راه اندازی آن دارد، اعلام کرد:

فناوری بلاکچین و ارزهای مجازی می توانند بهترین سوغات برای آفریقا باشند زیرا ارزهای مجازی قدرت را به مردم این منطقه بر می گردانند و می توانند امنیت را بار دیگر به سیستم پولی این قاره سیاه هدیه کنند. این تکنولوژی به مردم قدرت و توان پیشرفت می دهد و مانعی در مقابل دولت های آفریقایی خواهد بود که می خواهند جلوی پیشرفت مردم را بگیرند.

ایکان در ادامه صحبت هایش در مورد این پول مجازی که قصد ارائه آن را دارد، اعتراف کرد که دانش اندکی در خصوص ارزهای مجازی و تکنولوژی بلاکچین دارد اما ایده را ارائه می دهد و شاخ و برگ دادن به آن را به گیک ها واگذار می کند.


بیشتر بخوانید: استفاده از پول مخصوص اینترنت در آینده؛ ارزی دیجیتال برای مبادلات اینترنتی


لازم به ذکر است که این نخستین باری نیست که خواننده های مطرح آمریکایی نسبت به راه اندازی ارزهای مجازی مختص به خود اقدام می کنند. پیشتر کانیه وست نیز دست به اقدامی مشابه زده بود که البته نقض علائم تجاری باعث شد تا پای آن به مراجع قضایی باز شود. در ادامه نیز خالقان پول مجازی کانیه وست، بعد از چند هفته از راه اندازی، آن را ترک کردند اما این شبکه همچنان فعال باقی مانده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: independent

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر