;
coinex

همه چیز درباره سامسونگ گلکسی اس 10 ؛ مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه

سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) پرچمدار بعدی کمپانی سامسونگ است. این مطلب به همه شایعات درباره ویژگی‌ها، مشخصات و قیمت گلکسی S10 خواهد پرداخت.

هنوز زمان زیادی تا معرفی گوشی‌های سری گلکسی اس 10 باقی مانده است، با این حال مطالب زیادی در مورد این گوشی‌های هوشمند در فضای مجازی دیده می‌شود. سامسونگ هنوز به طور رسمی مطلبی را در مورد قیمت، مشخصات و زمان عرضه گوشی‌های پرچمدار جدیدش منتشر نکرده است، اما با توجه به مطالبی که هم اکنون در اختیار داریم تا حدی می‌توانیم بگوییم که گوشی‌های سری گلکسی اس 10 چه مشخصاتی دارند و در چه زمانی عرضه می‌شوند.

در این مطلب به ارائه هرآنچه که تا به امروز در مورد این گوشی‌های هوشمند منتشر شده است، پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

جدیدترین شایعات درباره گوشی سامسونگ گلکسی اس 10

تاریخ عرضه اس 10

تاریخ عرضه

  • یکی از منابع خبری گفته است که گلکسی اس 10 سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 رونمایی می‌شود؛ با توجه به این امر می‌توان گفت که این محصول در اوایل ماه فوریه سال 2019 عرضه می‌شود، هرچند سازنده مشهور کره‌ای این مطلب را هنوز تایید نکرده است.

سامسونگ تا به امروز جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی S خود را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی می‌کرد، اما اخیرا یک منبع خبری کره‌ای به نام هرالد کوریا (Korea Herald) گفته است که گوشی‌های سری گلکسی اس 10 زودتر از زمان‌های قبلی و در یک مکان جدید معرفی می‌شوند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط این منبع خبری، گوشی‌های پرچمدار 2019 سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 که در ماه ژانویه در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. اگر این شایعه صحت داشته باشد، می‌توان گفت که در ماه فوریه (بهمن‌ 97) شاهد عرضه این محصولات در بازار خواهیم بود. ظاهرا غول گوشی سازی کره می‌خواهد محصولات پرچمدار سری اس جدیدش را زودتر معرفی کرده تا در نمایشگاه MWC 2019 گوشی تاشو خود را رونمایی کند.

مشخصات گلکسی S10

مشخصات فنی

  • گفته شده است که سامسونگ می‌خواهد سه مدل گلکسی اس 10 را با اسکنرهای اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر و سنسورهای 3D عرضه کند و پیشرفته‌ترین عضو این خانواده به دوربین سه گانه اصلی مجهز است.

طبق شایعات موجود، گلکسی اس 10 با نام مستعار بیاند (Beyond) شناخته می‌شود. اخیرا چند خبر در مورد سخت افزارهای این محصول در فضای مجازی منتشر شده است. در یکی از این خبرها گفته شده است که سامسونگ می‌خواهد سه مدل گلکسی اس 10 را عرضه کند. دو عضو از این خانواده از نمایشگرهای 5.8 اینچی و عضو سوم از یک نمایشگر 6.2 اینچی بهره می‌برد.

منبعی که این خبر را منتشر کرده علاوه بر این، گفته است که مدل‌های 5.8 اینچی به دوربین‌های اصلی تک سنسوری و مدل 6.2 اینچی به دوربین اصلی دوگانه مجهز است. این احتمال هم وجود دارد که مدل 6.2 اینچی گلکسی اس 10 مانند گوشی پرچمدار هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) به یک دوربین سه گانه اصلی مجهز باشد.


تماشا کنید: گلکسی اس ۱۰ پلاس ؛ قاتلی برای دوربین‌های حرفه‌ای


یکی دیگر از منابع خبری گفته است که گلکسی اس 10 به یک سنسور 3 بعدی مجهز است و اولین محصول سامسونگ خواهد بود که با این فناوری عرضه می‌شود. این سنسور، سامسونگ گلکسی اس 10 را قادر می‌سازد تا دنیا را در قالبی 3 بعدی ببیند و ویژگی‌هایی از فناوری واقعیت افزوده مانند ورژن‌های بهتر ایموجی AR گوشی‌های سری گلکسی اس 9 را در اختیار کاربرش بگذارد.

سامسونگ گلکسی اس 10 علاوه بر این، احتمالا اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که با سنسور اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر عرضه می‌شود. در گزارشات قبلی گفته شده بود که سامسونگ می‌خواهد از فناوری اولتراسونیک در این راستا استفاده کند، اما اخیرا گفته شده است که این سازنده می‌خواهد از فناوری کوالکام برای مجهز سازی گلکسی اس 10 به اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر استفاده نماید.

گلکسی S10 احتمالا به اسکنر عنبیه به کار رفته در گوشی‌های سری گلکسی S9 مجهز نیست. گفته شده است که سنسور اثر انگشت قرار گرفته در صفحه نمایش اس 10 کار این فناوری را هم در زمینه باز کردن و بستن قفل گوشی انجام می‌دهد.

برخی از شایعه‌ها از این امر حکایت می‌کنند که گلکسی S10 از نمایشگرش به عنوان یک اسپیکر داخلی هم استفاده می‌کند. ظاهرا شرکت سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) یک صفحه نمایش منتشر کننده صدا را برای گلکسی اس 10 ساخته است. این فناوری به تکنولوژی به کار رفته در گوشی ویوو نکس (Vivo Nex) شبیه است.


تماشا کنید: نمایشگر پخش کننده صدا در گلکسی اس ۱۰


براساس آنچه که تا به امروز شنیده شده، می‌توان گفت که سامسونگ گلکسی اس 10 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با پردازشگر پرچمدار بعدی شرکت کوالکام، اسنپدراگون 855، در ایالات متحده عرضه می‌شود. این محصول احتمالا در سایر نقاط جهان با پردازشگر پیشرفته بعدی اگزینوس عرضه می‌گردد.

این احتمال وجود دارد که مدل پایه گوشی پرچمدار 2019 سامسونگ مانند گلکسی اس 9 با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه شود. اگر که اس 10 واقعا در دو مدل دیگر هم وارد میدان شود، سامسونگ در ساخت این دو مدل احتمالا از رم 6 یا حتی 8 گیگابایتی و یک حافظه داخلی با حداکثر فضای ذخیره سازی 512 گیگابایت استفاده می‌کند.

این احتمال هم وجود دارد که جانشین گلکسی اس 9 با سیستم عامل اندروید پی، نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس (Samsung Experience) و همچنین نسخه جدید دستیار دیجیتالی بیکسبی (Bixby) عرضه گردد. هنوز اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات این گوشی هوشمند مانند اندازه، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و کد محافظتی IP آن منتشر نشده است.

طراحی گلکسی اس 10

طراحی

  • گلکسی اس 10 احتمالا به طور کامل با گوشی‌های قبلی سری گلکسی اس سامسونگ تفاوت دارد و با یک طراحی نسبتا بدون حاشیه واقعی عرضه می‌شود.

نمایشگر گلکسی اس 10 احتمالا با نمایشگر بدون مرز (Infinity Display) به کار رفته در گوشی‌های سری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9 تفاوت زیادی دارد. اگر شایعه‌های منتشر شده در مورد قابلیت این نمایشگر در توانایی انتشار صدا و قرار داشتن سنسور اسکنر اثر انگشت در آن درست باشد، می‌توان گفت که سامسونگ با ساخت این پنل به میزان زیادی به ساخت صفحه نمایش‌های کاملا بدون حاشیه نزدیک می‌شود.

اخیرا یک منبع خبری عکسی را در توییتر منتشر کرده و گفته است که این عکس مدل اولیه گوشی پرچمدار گلکسی اس 10 را نشان می‌دهد. گوشی نشان داده شده در این عکس تقریبا هیچ حاشیه‌ای ندارد، اما به احتمال زیاد عکس منتشر شده یک تصویر جعلی است. اس 10 احتمالا فاصله بسیار کمی با یک گوشی 100 درصد بدون حاشیه دارد ،اما تا زمانی که تصاویر معتبری از این محصول منتشر نشود، نمی‌توان با اطمینان در این رابطه حرفی زد.

قیمت سامسونگ گلکسی اس 10

قیمت

  • قیمت گوشی‌های گلکسی اس 10 به احتمال زیاد با توجه به سخت افزارها و مشخصات هر مدل، متفاوت است. احتمالا مدل پایه این محصول با قیمتی در حدود 700 دلار و مدل پیشرفته آن با قیمتی بیشتر از 1000 دلار عرضه می‌شود.

سامسونگ هنوز مطلبی را در مورد قیمت گلکسی S10 منتشر نکرده است. اگر سه مدل از گلکسی اس 10 ساخته شود و هر مدل به یک نوع رم و حافظه داخلی مجهز گردد، قیمت‌های این محصولات می‌توانند متفاوت باشند؛ به این نحو که مدل پایه 5.8 اینچی با کمترین میزان رم و حافظه داخلی با قیمتی در حدود 700 دلار و مدل پیشرفته 6.2 اینچی با رم و حافظه بیشتر با قیمتی بیشتر از 1000 دلار به فروش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر