;
coinex

شفاف سازی پرونده خودروهای قاچاق و ارائه گزارش تخلف در واردات خودرو توسط وزیر صنعت

وزیر صنعت فقط 15 روز فرصت دارد تا گزارش تخلف در واردات خودرو و توزیع خودرو توسط خودروسازان داخلی را تهیه کرده و آن را ارائه نماید.

به گزارش تکراتو، رئیس‌جمهور به وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد تا ظرف ۱۵ روز موضوع تخلف در واردات خودرو و نیز توزیع خودرو توسط خودروسازان داخلی را بررسی و هرگونه تخلف را صریحاً به مردم و دستگاه قضایی اعلام کند.

تخلف در واردات خودرو

در پی تخلف اعلام‌شده از سوی مراجع نظارتی مبنی بر ثبت سفارش و واردات بیش از 6400 خودرو از مسیرهای غیرقانونی و همچنین دریافت گزارش هایی در مورد نارضایتی مردم و مصرف کنندگان از نحوه توزیع و یا قیمت‌گذاری محصولات خودروسازان داخلی، رئیس‌جمهور دستور داد تا وزیر صنعت گزارش تخلف در واردات خودرو و توزیع خودرو را تهیه کرده و ارائه نماید.

موضوعی که بسیار مضحک نشان می‌داد، هک شدن سایت وزارت صنعت و ورود این خودروها به بازار ایران است. مطلب زیر به خوبی در این زمینه توضیح می‌دهد.


بیشتر بخوانید: هزاران خودروی لوکس سرگردان در جاده‌های ایران ؛ وقتی قانون به سخره گرفته می‌شود!


رئیس جمهور ضمن تأکید بر لزوم شفافیت و مقابله با هر گونه فساد، به شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد تا ظرف 15 روز هر دو موضوع را بررسی و چنانچه هر گونه تخلفی صورت گرفته، متخلفان را هرچه سریعتر به مردم و دستگاه قضایی معرفی نماید.

اینکه وزیر صنعت این گزارش را ارئه خواهد کرد یا نه فعلا مشخص نیست زیرا دیروز نیز رئیس جمهور از وی خواسته بود تا اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی را اعلام کند ولی وی در یک نشست خبری اعلام کرد که بانک مرکزی ، اسامی افرادی که ارز ۴۲۰۰ تومانی را دریافت کرده اند دارد و درست نیست که وزارت صنعت ثبت سفارش شدگان را افشا کند. به گفته وی این اقدام باعث به راه افتادن جنگ خصوصی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی جنجال به پا کرد!


بسیاری از رسانه ها اعلام کردند که وی با دستور رئیس جمهور مخالفت کرده است. اکنون باید منتظر بود و دید که آیا وی این اطلاعات را ارائه خواهد کرد یا نه!

آیا وزیر صنعت اطلاعات را ارائه می‌کند؟ عدم ارائه گزارش تخلف در واردات خودرو به نفع چه کسی خواهد بود؟؟؟

.

منبع: tasnimnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر