;
coinex

اپلیکیشن پولساز ؛ هر آنچه باید از اپلیکیشن کسب درآمد پولساز بدانید

اپلیکیشن پولساز یک برنامه کسب درآمد موبایلی است که ادعا می‌کند امکان کسب درآمد از این طریق را برای کاربران خود مهیا کرده است. در این مطلب به سراغ بررسی اپلیکیشن پولساز رفته‌ایم.

کسب درآمد از اینترنت سال‌هاست که کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. اما آیا شما تاکنون فردی را دیده‌اید که از این راه امرار معاش کند؟ به سختی می‌توان تصور کرد که کسب درآمد از طریق وب‌سایت‌های بازدید تبلیغات و اپلیکیشن‌هایی از این دست، بتواند کاربران را به درآمدهای هنگفت برساند. اوضاع اقتصادی نه چندان به سامان این روز‌ها افراد بسیاری را به سوی استفاده از اپلیکیشن‌های کسب درآمد و یا وب‌سایت‌های تبلیغات کلیکی و موارد مشابه می‌کشاند.

در خارج از فضای وب نیز اوضاع به همین ترتیب است. شبکه‌های بازاریابی هنوز هم این روزها با وعده پیمودن یک‌شبه راه صد ساله، بسیاری از جوانان را به سوی خود جذب می‌کنند. همه اینها مشاغل کاذبی هستند که متاسفانه برای مقابله با آنها نه تنها راهکاری اندیشیده نشده ، بلکه هیچ نظارت و یا مسئولیتی نیز دیده نمی‌شود.

تب و تاب اپلیکیشن پولیک در میان کاربران، به دلیل تبلیغات شبانه‌روزی آن در شبکه‌ ماهواره‌ای جم‌تی‌وی هنوز هم بسیار داغ است. ما در تکراتو این اپلیکیشن را بررسی کرده‌ایم و در صدد پاسخ به این پرسش بودیم که آیا درآمدزایی از اپلیکیشن پولیک ممکن است؟


بیشتر بخوانید : کسب درآمد از اپلیکیشن پولیک ممکن است؟ پولیک زیر ذره‌بین تکراتو


در این نوشتار نیز یک اپلیکیشن کسب درآمد دیگر به نام پولساز را مورد بررسی قرار خواهیم داد. استفاده از این اپلیکیشن در میان کاربران سیر صعودی دارد. این اپلیکیشن حدودا 50 هزار مرتبه از بستر گوگل‌پلی دانلود شده است. در ادامه با تکراتو همراه باشید!

بررسی اپلیکیشن پولساز ؛ آیا کسب درآمد از پولساز ممکن است؟

در این نوشتار ادعاهای مطرح شده در این اپلیکیشن را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در نهایت کاوش خواهیم کرد که آیا می‌توان از اپلیکیشن پولساز کسب درآمد داشت یا خیر. برنامه پولساز مدعی است تنها با استفاده از تلفن همراه خود می‌توانید در هر مکانی کسب درآمد کنید و در کنار آن نیز به ارتقای وب‌سایت‌های ایرانی نیز کمک کنید.

اپ پولساز مدعی است که با هدفمند کردن تبلیغات وب‌سایت‌ها،‌ برنامه‌ها و حتی کالا از هزینه‌های تبلیغاتی آنها می‌کاهد. آنها می‌گویند درآمد کاربر (مشاهده‌کننده تبلیغات) به طور مستقیم توسط صاحبان وب‌سایت‌ها و کالاها به مشاهده‌کننده پرداخت می‌شود. مشاهده تبلیغات و بازاریابی، دو روش کسب درآمد از پولساز است که در ادامه به تشریح آنها خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن پولساز
صفحه نخست اپلیکیشن پولساز. (اعتبار: تکراتو)

هم وب‌سایت و هم اپلیکیشن پولساز از نظر گرافیک و رابط کاربری در سطح بسیار پایینی به سر می‌برند. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن، مانند سایر برنامه‌های اینچنینی کسب درآمد، در کافه بازار وجود ندارد و همین موضوع ابهام بزرگی در امنیت و کارایی آنها بوجود می‌آورد. برای نصب این برنامه‌ می‌توانید آن را از لینک‌های زیر دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن poolsaaz از گوگل‌پلی برای اندروید | دانلود اپلیکیشن poolsaaz از سیب‌اپ برای IOS 

دانلود اپلیکیشن poolsaaz با لینک مستقیم از سایت پولساز

پس از نصب اپلیکیشن نیاز به ثبت نام و فعال‌کردن حساب کاربری است. در بخش قوانین این اپلیکشن چند مورد به چشم می‌خورد که کاربران باید به آن توجه داشته باشند. نخست آنکه در این اپلیکیشن، آنطور که گفته شده است، کاربران تنها یک واسط میان تبلیغ‌کننده و مصرف‌کننده هستند. در بخش قوانین کلی آمده است:

پولساز یک اپلیکیشن ایرانی است و از قوانین جمهوری اسلامی ایران تبعیت می کند. شما با عضویت در پولساز تمامی قوانین آن را پذیرفته و موظف به رعایت آن هستید. شما باید در خاطر داشته باشید که شما کارمند پولساز نخواهید بود و هیچ قرارداد کاری نیز با پولساز نخواهید داشت . ما بصورت خیلی ساده یک واسطه از شما بین تبلیغ کننده و مصرف کننده می‌سازیم. ضمنا شما و پولساز اجازه قطع رابطه را در هر لحظه با یکدیگر دارید.

کسب درآمد از اپلیکیشن پولساز
کسب درآمد از اپلیکیشن پولساز. (اعتبار : تکراتو)

به علاوه استفاده از یک حساب کاربری در چند دیوایس مختلف، عدم رعایت شرایط موجود در بخش تبلیغات و نیز حذف اپلیکیشن و نصب مجدد آن بین 5 تا 15 هزار تومان جریمه را برای کاربر منظور خواهد کرد. همچنین اگر به مدت 15 روز از اپ پولساز استفاده نشود، حساب کاربری معلق و برای شروع مجدد فعالیت، کاربر می‌بایست مبلغ 3 هزار تومان به عنوان جریمه پرداخت کند.

همچنین اگر به مدت یک ماه از برنامه استفاده نشود، به طور خودکار حساب کاربری حذف خواهد شد. این حالت مشابه زمانی است که کاربر حساب کاربری خود را حذف می‌کند. برای شروع مجدد کار با اپلیکیشن تعداد 150 کلیک منفی برای او منظور می‌شود.

قوانین مربوط به کسب درآمد در اپلیکیشن پولساز:

  • بطور میانگین روزانه بین 8 تا 15 تبلیغ جهت لمس و دریافت اعتبار آنها در برنامه ارائه خواهد شد.

  • مدت زمان فعال شدن دکمه دریافت اعتبار تبلیغ با توجه به نوع تبلیغ از 10 تا 60 ثانیه متغیر خواهد بود.

  • با توجه به زمان صرف شده برای هر تبلیغ پاداش آن نیز از 50 ریال تا 2000 ریال متغیر خواهد بود. بجز زمانی که شما از حسابهای نقره ای و یا طلائی استفاده می کنید که پاداش کلیک ها دوبرابر و سه برابر می باشند.

  • طی 24 ساعت، کاربر فقط یکبار میتواند اعتبار یک تبلیغ را دریافت کند. (تبلیغات قسمت “مشاهده تبلیغ” هر 24 ساعت یکبار بروزرسانی میشود)

  • پس از نصب اپلیکیشن در قسمت کسب درآمد از نصب اپلیکیشن، کاربر مجاز به حذف برنامه نصب شده تا 7 روز نیست (در این مدت، دستگاه کاربر هر روز چک می‌گردد) و درصورتی که کاربر قبل از هفت روز برنامه را حذف کند، دو برابر وجه دریافت شده آن آیتم از موجودی ایشان کسر خواهد شد.

اپلیکیشن پولساز

برخی قوانین نیز به پرداخت‌ها اختصاص دارد. به عنوان مثال امکان برداشت مبالغ کمتر از 10 هزار تومان وجود ندارد. همچنین برای هر برداشت مبلغ 500 تا 900 تومان برای هزینه انتقال وجه از حساب کاربر کسر خواهد شد.

مشاهده تبلیغات اولین راه کسب درآمد از اپلیکیشن پولساز

با انتخاب گزینه کسب درآمد در منوی اصلی اپلیکیشن، ۷ گزینه پیش روی کاربر خواهد بود‌ که در ادامه یک یک آنها را با هم بررسی می‌کنیم.

نصب اپلیکیشن: با استفاده از این امکان کاربران می‌توانند لینک نصب اپلیکیشن را برای دوستان و آشنایان‌شان ارسال کنند. در این صورت اگر فرد نصب‌کننده کد معرف را در حین ثبت‌نام وارد کند مبلغ تعیین شده برای او مدنظر قرار خواهد گرفت.

مشاهده تبلیغات (کسب درآمد کلیکی): در این بخش روزانه بین 8 تا 15 لینک مشاهده وب‌سایت‌های مختلف برای کاربر نمایش داده می‌شود. این تبلیغ‌های بین 10 تا 60 ثانیه زمان می‌برند و هر یک بین 5 تا 20 تومان درآمد را عاید کاربر می‌کنند.

اپلیکیشن پولساز
تبلیغات کلیکی در اپ پولساز. (اعتبار : تکراتو)

انتشار لینک: در این بخش کاربر می‌تواند لینک مخصوص به خود را بسازد و با پخش کردن آن در میان دوستان و آشنایان‌اش به ازای هر بار باز شدن لینک مبلغی را دریافت کند. در توضیح این بخش آمده است:

پس از ساخت لینک اختصاصی خود می‌توانید آن را در اینترنت به اشتراک بگذارید و بابت هر کلیک بر روی آم می‌شود 30 ریال پاداش دریافت کنید.

تلگرام: این بخش پست‌های بخصوصی در پیام‌رسان تلگرام را به کاربر پیشنهاد می‌کند و کاربر با مشاهده هر یک از آنها مبلغی را به عنوان درآمد دریافت می‌کند. البته با توجه به فیلترینگ تلگرام این کار در حال حاضر امکان پذیر نخواهد بود.

کلیک پلاس: این بخش نیز نوعی تبلیغ کلیکی به شمار می‌آید و کاربران می‌بایست بر روی لینک‌های قرار داده شده کلیک کنند و به ازای هر یک درآمد کسب کنند. در توضیح این بخش آمده است:

این تبلیغات دو مرحله‌ای می‌باشد و جهت دریافت اعتبار باید هر دو مرجله کامل شود. لذا خواهشمند است پس از اتمام ثانیه شمار و ظاهر شدن دکمه ارجاع به سایت اصلی (این دکمه به نام های مختلفی نمایان می‌شود.) آن را لمس کرده و وارد سایت اصلی شوید. اعتبار شما در این مرحله به شما تعلق خواهد گرفت. توجه داشته باشید که پس از ارجاع به سایت نهایی تا زمانی که عبارت “با تشکر، لطفا به برنامه بازگردید” را مشاهده نکرده‌اید، صبر کنید. زیرا پس از تایید آن اعتبار آیتم به حساب شما واریز می‌گردد.

اپلیکیشن پولساز
تبلیغات کلیکی در اپلیکیشن پولساز (اعتبار: تکراتو)

پنج ستاره: در این قسمت کاربران می‌بایستی از فهرستی که در اختیار دارند اقدام به نصب اپلیکیشن‌های مختلف نمایند و در صفحه آنها در مارکت‌های مختلف (گوگل‌پلی، سیب‌اپ، بازار، ایران‌اپس، مایکت، اول مارکت) در مورد این اپلیکیشن نظر و به آن ستاره بدهند. با انجام هر این عمل مبلغی به عنوان درآمد به آنها اختصاص می‌یابد.

پولساز
با نظر و ستاره دادن به برنامه‌ها در مارکت‌های گوناگون می‌توان از پولساز درآمدزایی کرد. (اعتبار : تکراتو)

مشاهده فیلم: آخرین راه کسب درآمد در این اپلیکیشن تماشای فیلم است. کاربران بایستی فهرستی از فیلم‌هایی که در این اپلیکیشن موجود است را مشاهده و به ازای هر کدام از آنها مبلغی 2.5 تا 4 تومان دریافت کنند. پس از اتمام ویدیو می‌بایست بر روی دکمه دریافت اعتبار کلیک شود تا مبلغ به حساب کاربر بیاید.

بازاریابی، دومین راه کسب درآمد از اپلیکیشن پولساز

بازاریابی راه دیگری برای درآمد در اپلیکیشن پولساز است. برنامه پولساز دارای دو نوع بازاریاب (معمولی و تضمینی ) در 6 سطح مختلف است. هر کاربر می تواند 50 نفر بازاریاب معمولی و یا تضمینی داشته باشد. هر کاربر در آن واحد فقط می تواند بازاریاب یک کاربر باشد. بدست آوردن بازاریاب از طریق خرید بدست می آید با این توضیح که بازاریاب خریداری شده توسط کاربران سطح 3 برنزی بوده و برای بدست آوردن سطح های بالاتر باید بازاریاب مذکور را ارتقا دهند. (مگر آنکه بازاریاب از فروشگاه با سطح ارتقا یافته خریداری شده باشد)

در قسمت بازاریاب ها شما با خرید دیگر کاربران، آنها به بازاریاب شما تبدیل شده و با فعالیت ایشان درصدی از درآمد بازاریاب به حساب شما واریز می‌گردد (خرید از طریق درآمد کسب شده در برنامه صورت می‌گیرد و مبلغ پرداختی نیز به حساب بازاریاب اضافه می‌گردد) البته لازم به ذکر است که بازاریاب نیز بطور کامل درآمد خود را دارد و این درصد از حساب ایشان کسر نمی شود. برنامه پولساز بگونه ای طراحی شده است که شما بتوانید بطور مداوم با آن کار کرده و درآمد خود را هر روز افزایش دهید. بطوریکه شما می‌توانید با ارتقا حساب خود و یا بازاریاب های خود درآمدتان را به مبلغ قابل توجهی در ماه برسانید.

دریافت درصد فعالیت بازاریاب ها طبق جدول ارائه شده در تعرفه ها بوده و پولساز مجاز به تغییر آن در هر زمان خواهد بود. دریافت درصد فعالیت بازاریاب ها طبق شرایط زیر به موجودی دارنده بازاریاب اضافه می گردد:

  •  در زمان کلیک بازاریاب، دارنده بازاریاب باید طی دو روز گذشته وارد برنامه شده باشد (مثال: اگر دارنده بازاریاب 3 روز پیش وارد برنامه شده باشد هیچ منفعتی از بازاریاب هایش دریافت نمی کند)
  • تعداد موجودی کلیک دارنده بازاریاب در زمان کلیک کردن بازاریاب، باید از 1000 کلیک بیشتر باشد و یا یکی از حسابهای طلایی و نقره ای برای ایشان فعال باشد (مثال: اگر موجودی کلیک دارنده بازاریاب کمتر از 100 کلیک باشد و حساب کاربری ایشان برنزی یا آزمایشی باشد هیچ منفعتی از بازاریاب هایش دریافت نمی کند)

در بخش بازارچه اپلیکیشن می‌توانید بازاریاب حقیقی و یا بازاریاب تضمینی خریداری کنید.

بازاریابی در اپلیکیشن پولساز
بازاریابی در اپلیکیشن پولساز. (اعتبار : تکراتو)

فروش بازاریاب در برنامه بر اساس شروط زیر مجاز است:

  •  هر کاربر به هر تعداد که بخواهد می‌تواند بازاریاب های خود را به فروش بگذارد.
  •  کارمزد فروش هر بازاریاب 100 درصد است که از مبلغ فروش کسر می‌گردد ( توضیح: بمیزان 100 درصد از کل فروش کسر شده و مابقی به حساب فروشنده واریز می گردد)
  • فروشنده بازاریاب (کاربر) باید بازاریاب خود را باتوجه به سطح بازاریاب در حیطه مشخص شده بفروش برساند.
  • (توضیح: بعنوان مثال حیطه فروش بازاریاب سطح 3 برنزی بین 50 تا 150 کلیک است، یعنی فروشنده مجاز به فروش این بازاریاب کمتر از 50 کلیک و بیشتر از 150 کلیک نخواهد بود) سیستم بطور اتوماتیک اجازه به فروش خارج از حیطه مشخص شده نمی‌دهد.
  • در صورت منصرف شدن از خرید و برگشت بازاریاب به بازاریاب های فروشنده کارمزد 10 درصدی کسر می‌شود.
  • تا زمانی که فروشنده بازاریاب خود را جهت فروش در فروشگاه قرار داده است هیچ منفعتی از آن بازاریاب نخواهد داشت.

حراجی اپلیکیشن پولساز

در بخش جراجی تعدادی کالا فهرست شده است که کاربران با توجه به تعداد کلیکی که دارند می‌توانند در حراجی خرید کالای مورد نظر شرکت کنند. هزینه خرید کالای به حراج گذاشته شده توسط کلیک های کاربران پرداخت می‌گردد. کاربر ملزم به رعایت مراحل شرکت در حراجی بوده که در راهنمای مربوطه بیان شده است.

حراجی در پولساز
حراجی در پولساز. (اعتبار : تکراتو)

کاربر موظف است قبل از شرکت در حراجی دستگاه خود را توسط قسمت ارائه شده جهت دریافت پوش نوتیفیکیشن تست کند و پس از تست موفق اقدام به پرداخت کلیک و شرکت در حراج نماید. پس از پرداخت کلیک مورد نیاز در حراجی انتخاب شده کاربر نمی تواند هزینه را عودت نماید. ارسال کالای برنده شده در حراجی، منوط به دریافت آدرس پستی کاربر برنده بوده و کالا بصورت حضوری تحویل نخواهد شد. هزینه پستی ارسال کالا به کاربر زمان تحویل کالا از کاربر دریافت می‌شود.

آیا کسب درآمد از اپلیکیشن پولساز ممکن است؟

در پاسخ به پرسش بالا باید به چند نکته اشاره کرد. آنچه در قوانین بلند و بالای این اپلیکیشن ذکر شده است، مشابهت بسیاری با همه آن گفته‌هایی است که برای جذب افراد در گروه‌های بازاریابی شبکه‌ای و نیز قوانین مربوط به اپلیکیشن‌های کسب درآمدی نظیر پولیک دارند. به علاوه مواردی که برای کسب درآمد در اینگونه اپلیکیشن‌ها وجود دارد، بسیار ناچیز است.

جدا از آن اگر هزینه اینترنت برای مشاهده لینک‌ها، تبلیغات‌ها، فیلم‌ها و نیز نصب اپلیکیشن‌ها را نیز در نظر بگیریم، به احتمال قوی پس از یک‌ماه تنها باید هزینه‌های اضافی اینترنت را بپردازید و خود را یک فریب خورده لقب دهید.

در مجموع تکراتو به هیچ عنوان کسب درآمد از اپ پولساز و سایر اپلیکیشن‌های مشابه را تایید نمی‌کند و کسی را به سوی استفاده از آنها فرانمی‌خواند.

بیشتر بخوانید :

.

منبع : techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    فقط اپلیکیشن ۷۰۳۰ هست که واقعا میشه ازش کسب درامد کرد
    از بازار دانلود کنید وباهاش شارژ بخرید قبض پرداخت کنید و کارت به کارت کنید وبابت هر تراکنش پور سانت دریافت کنید دوستانتون رو به برنامه معرفی کنید و بابت هر خرید اونا هم پورسانت دریافت کنید.
    کد معرف هنگام ثبت نام:223344

    پاسخ

    ناربو هم یه اپلیکیشن ایرانی کسب درآمده. شما می تونین متن های کوتاه رو ترجمه کنین و درآمد داشته باشین

    پاسخ

    دوست دارم باهاش به خونوادم کمک کنم

    پاسخ

    پس چرا این کدفعالسازی روپیامک نمیکنید

    پاسخ