;
coinex

استفاده از استیکر در واتساپ ؛ برای دوستان واتساپی خود هم استیکر بفرستید

استفاده از استیکر در واتساپ امکان پذیر می‌شود. بسیاری از کاربران واتساپ از اینکه امکان استفاده از استیکر در این اپلیکیشن وجود نداشت، ناراحت بودند.

به گزارش تکراتو، اکثر پیام رسان‌های محبوب دارای قابلیت استفاه از استیکر هستند و افراد علاوه بر ارسال استیکر می‌توانند استیکر هم ارسال کنند. متاسفانه پیام رسان واتساپ با وجود اینکه کاربرانی بسیار دارد از این قابلیت بی بهره بود اما قرار است این امکان را نیز به کاربران ارائه کند.


بیشتر بخوانید: استفاده از استیکر در واتساپ فراهم شد؛ قابلیت Sticker Reaction


استیکر در واتساپ به زودی

فیسبوک اعلام کرده که در آینده‌ای نزدیک این پیام‌رسان هم امکان استفاده از استیکر را به کاربران خود می‌دهد. البته تاریخ دقیقی برای استفاده از استیکر در واتساپ مشخص نشده ولی اطلاعاتی که از بتا جدید واتس‌اپ لو رفته است، نشان می‌دهد که این پیام رسان به زودی به این قابلیت مجهز می‌شود.


بیشتر بخوانید: ساخت کانال در واتساپ ؛ امکان تبدیل گروه به کانال فراهم شد


نسخه آزمایشی 2.18.218 واتساپ شامل دو استیکر پک با نام‌های Bibimbap Friends و Unchi & Rollie است ولی کاربران فعلا امکان استفاده از ان را ندارند. اکانت توییتر WABetainfo  این عکس را لو داده و گفته اگر فروشگاه استیکرهای واتسآپ با استیکرهای جدید آپدیت شود، یک نقطه سبز رنگ هم بالای آیکون + قرار خواهد گرفت.

تقریبا یک ماه پیش بود که واتساپ Sticker Reaction را معرفی کرد و به نظر می‌رسد که دو پیام رسان فیسبوک مسنجر و واتس اپ هر دو از استیکرهای مشترکی استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر