;
coinex

آیا تغییر ساعات رسمی منجر به اختلال در شبکه پرداخت خواهد شد؟

تغییر ساعات رسمی کشور باعث اختلال در شبکه پرداخت نخواهد شد . بانک مرکزی در این مورد اطلاعیه‌ای رسمی را اعلام کرده است.

به گزارش تکراتو، خدمات پرداخت شبکه بانکی به گفته بانک مرکزی همزمان با تغییر ساعت رسمی و مطابق سال‌های گذشته انجام خواهد شد. در فضای مجازی اخباری در مورد توقف ارائه خدمات پرداخت در بازه تغییر ساعت رسمی، اعلام شده بود که بانک مرکزی آن را رد کرد.

اختلال در شبکه پرداخت با تغییر ساعت رسمی

بانک مرکزی در مورد اختلال در شبکه پرداخت با تغییر ساعت رسمی اعلام کرد که شبکه بانکی کشور پیش بینی لازم برای اعمال تغییر ساعت رسمی را به عمل آورده و از این رو مطابق با روال گذشته انجام تراکنش‌ها در فاصله زمانی ساعت قدیم تا جدید در شتاب و شاپرک انجام می‌شود و از این جهت تفاوتی بین روال سال‌جاری و سال‌های قبل وجود ندارد.

همچنین، با توجه به تغییرات سامانه و عدم آمادگی یک بانک، احتمال اختلال، صرفا در پایانه‌های آن بانک از جمله پایانه‌های سوختگیری در بازه زمانی ذکر شده وجود دارد که توصیه می‌شود با توجه به احتمال این اختلال، برنامه ریزی لازم را برای پرداخت انجام دهند.

باتوجه به اینکه یک ساعت مشخص دو بار تکرار می‌شود احتمال بروز اختلال پراکنده در برخی از بانک‌ها در ساعت یاد شده وجود دارد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: peivast

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر