;
coinex

اشتراک ناخواسته در سرویس های ارزش افزوده ؛ بازگشت مبالغ کسر شده به حساب کاربران

وزیر ارتباطات خبر از بازگشت مبالغ کسر شده از حساب ۲ میلیون مشترک همراه اول که بدون اطلاع در سرویس های ارزش افزوده عضو شده بودند، داد.

به گزارش تکراتو، عضویت ناخواسته کاربران در برخی سرویس‌های ارزش افزوده باعث شده بود که مبالغی از آنها کسر شود. برخی مشترکان همراه اول درباره مبالغی که تحت عنوان خدمات مبنی بر محتوا در قبوض تلفن همراهشان درج شده نیز واکنش نشان داده و اظهار بی‌اطلاعی کردند.

آذری جهرمی در این مورد اعلام کرده بود که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مامور شده تا این مسئله را بررسی کند. وزیر ارتباطات همچنین اعلام کرد که اپراتورهای موبایل در این کلاهبرداری مشارکت نداشته‌اند اما ضعف‌هایی در سامانه فنی آنها وجود داشته که به برخی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده اجازه کلاهبرداری داده است.

پس از پیگیری‌های لازم مشخص شد که مبالغ کسر شده به حساب کاربران بازگشته است.

بازگشت مبالغ کسر شده از حساب ۲ میلیون مشترک همراه اول به حساب آنها

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این باره در توییتر خود نوشته است:

روز گذشته مبالغ کسر شده از ۲ میلیون مشترک همراه اول که بدون اطلاع در سرویس‌های ارزش افزوده عضو شده بودند، به حساب آنها مسترد شد. مجموع مبالغ کشف شده تاکنون بالغ بر حدود ۳۵ میلیارد تومان بوده است. در مواردی میزان مبالغ بازگشتی به مردم تا ۵ میلیون ریال نیز بوده است.

اشتراک ناخواسته در سرویس های ارزش افزوده

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر