;
coinex

دانلود و بررسی اپلیکیشن بیدونت (bidonet) ؛ همه‌چیز درباره حراجی آنلاین بیدونت

بیدونت که با آدرس bidonet.com می‌توان آن را در اینترنت یافت، یک وب‌سایت حراجی آنلاین است. اپلیکیشن بیدونت نیز همان حراجی آنلاین را در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهد. در اپلیکیشن bidonet کالاهای زیادی با تخفیف‌های متنوع قرار دارد، اما می‌خواهیم بدانیم که آیا می‌توان به این قبیل برنامه‌ها اعتماد کرد؟

اپلیکیشن و وبسایت بیدونت به عنوان یک حراجی آنلاین فعالیت می‌کند و و مدعی است که کالاهای خود را در طیف‌های گوناگون و با تخفیف‌هایی از 25 درصد تا 99 درصد به فروش می‌رساند. آنطور که در وبسایت این برنامه آمده است، بیدونت یک اپلیکیشن حراجی آنلاین و “ترکیبی از هیجان رقابت برای پیروزی و یک خرید سرگرم کننده با قیمت پایین است.” برای خرید کالاها با تخفیف‌های بسیار مناسب ادعا شده در این اپلیکیشن، می‌توانید در حراجی‌های آن شرکت کنید.

بررسی اپلیکیشن بیدونت

بیدونت سعی کرده است تا طیف گسترده‌ای از کالاهای نو و با گارانتی اصل را از مهمترین و با کیفیت‌ترین برندها جمع‌آوری کند و بدین طریق سلایق مختلف را در حراجی‌های خود تحت پوشش قرار دهد. برای شرکت در حراجی های بیدونت به مجوزی نیاز است به نام “بیدبن“. تا زمانی که در حساب اپلیکیشن بیدونت شما بیدبن وجود داشته باشد، می‌توانید در حراجی‌ها شرکت کنید.

بیدونت
بررسی اپلیکیشن بیدونت. (اعتبار : گوگل‌پلی)

با استفاده از هر بیدبن کاربران می‌توانند یک پیشنهاد را در یک حراجی به ثبت برسانند. به این معنا که با ثبت هر پیشنهاد در حراجی‌ها یک بیدبن از حساب کاربری شما کم خواهد شد. با هربار ثبت پیشنهاد در حراجی یک محصول و استفاده از یک بیدبن، به قیمت کنونی محصول 25 هزار تومان افزوده خواهد شد.

حراجی‌های وبسایت بیدونت تا زمانی ادامه خواهد داشت که در یک بازی زمانی 10 ثانیه‌ای هیچ کاربر دیگری قیمت بالاتری را پیشنهاد ندهد. بنابراین برای شرکت در حراجی‌ها وجود بیدبن از اصول اولیه کار است.


بیشتر بخوانید : حراجی آنلاین ردکالا ؛ آشنایی با ردکالا در نمایشگاه الکامپ تهران ۹۷


در ابتدا می‌بایست محصول مورد نظر را در حراجی های بیدونت پیدا کنید. در ادامه برای شرکت در یک حراجی به بیدبن نیاز است. هر بیدبن به کاربر اجازه می‌دهد تا یک پیشنهاد را در یک حراجی به ثبت برساند. برای خرید بیدبن می‌توانید به بسته‌های مختلف فروش بیدبن در سایت و اپلیکیشن مراجعه کنید. به علاوه راه‌های دیگری نیز شده‌اند که به واسطه آنها می‌توان به صورت رایگان بیدبن دریافت کرد.

دانلود اپلیکیشن بیدونت

اپلیکیشن بیدونت بیدونت با تبلیغات در شبکه ماهواره‌ای GEMTV شهرت فراوانی کسب کرد و اکنون در مارکت گوگل پلی بیش از 50 هزار نفر این اپلیکیشن را دریافت کرده‌اند. برای دانلود اپلیکیشن بیدونت می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید.

دانلود اپلیکیشن bidonet از گوگل‌پلی برای اندروید | دانلود اپلیکیشن bidonet از وبسایت اصلی بیدونت

خرید از حراجی های بیدونت

پس از آنکه به تعداد کافی بیدبن خریداری کردید می‌توانید وارد حراجی‌ها شوید. برای اینکار باید در حراجی مورد نظر خود پیشنهاد ثبت کنید. در هر حراجی بیدونت یک زمان‌سنج وجود دارد که بر روی ثانیه 10 تنظیم شده و پس از هر ثبت پیشنهاد شمارش معکوس آن آغاز می‌شود. در صورتی که تا قبل از رسیدن به زمان صفر، کاربر دیگری پیشنهاد جدیدی ثبت نکند، آخرین فرد شرکت‌کننده به عنوان برنده حراجی معرفی خواهد شد.

اپلیکیشن بیدونت
بررسی اپلیکیشن بیدونت. (اعتبار : گوگل‌پلی)

مشخص است که همواره یک کاربر به عنوان برنده حراجی انتخاب می‌شود. اما این به آن معنی نیست که سایر کاربران شرکت‌کننده در آن حراجی ضرر خواهند کرد. در پاسخ به این تناقض، در سایت بیدونت آمده است:

بیدونت بین 5 تا 95 درصد از بیدبن های استفاده شده کاربران را طبق الگوریتم تعیین شده‌ای به صورت جایزه به حساب آنها باز می‌گرداند. بدین وسیله آنها قادر خواهند بود تا با استفاده از بیدونت‌های بازگشت داده شده، در حراجی‌های دیگری از بیدونت استفاده کنند. اگر هم برنده نشدید و تمایل دارید همه بیدبن‌هایی که توی یه حراجی استفاده کردید به شما عودت داده شود، کافیست محصول را به قیمت واقعی‌اش از بیدونت خریداری کنید تا علاوه بر دریافت محصول تمامی بیدبن هاتون را پس بگیرید.

یکی از پرسش‌هایی که در خصوص اپلیکیشن بیدونت مطرح است،‌ به منابع مالی و چگونگی عرضه کالا‌ها با قیمت‌های بسیار پایین است. آنطور که توسعه‌دهندگان این حراجی آنلاین می‌گویند مدل درآمد بیدونت بر این اساس است که هر کاربر برای اینکه بتوند در حراجی‌ها شرکت کند، باید بسته‌های بیدبن خریداری کند.

بیدونت با دریافت هزینه این بیدبن‌ها می‌تواند قیمت محصولات را حتی تا 99 درصد نیز کاهش دهد. البته این‌ها پاسخ تیم bidonet است، ولی در عمل به سختی می‌توان تصور کرد که این برنامه تنها با فروش بیدبن می‌تواند به قدرتی برسد که سکه تمام بهار آزادی را با قیمت 2 میلیون تومان به فروش برساند.

اما در صورتی که شما به عنوان کاربر بیدونت در یک حراجی آنلاین برنده شدید تا 24 ساعت بعد فرصت دارید تا از طریق درگاه امن اپلیکیشن بیدونت آخرین قیمتی را که در برای کالا ثبت شده است را پرداخت و ظرف چند روز بعد آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. لازم به توضیح است که هزینه ارسال این محصولات به سراسر کشور رایگان است.

اما شاید در یک حراجی محصولی را برنده شدید ولی قصد خرید آن را ندارید. در این صورت می‌توانید به جای دریافت آن کالا، معادل 2 برابر بیدبن‌هایی که برای خرید کالا در حراجی پرداخت کرده‌اید را از بیدونت دریافت کنید.

پس از برنده شدن و پرداخت هزینه، می‌توانید از داشبورد موقعیت مکانی ارسال محصول خود را ردیابی کنید. برنامه بیدونت این امکان را می‌دهد تا وضعیت ارسال و تحویل کالا را مشاهده کنید. در صورتی که پس از 7 روز از زمان پرداخت، هیچ اطلاعاتی برای ردیابی در دسترس نبود، می‌توانید مشکل خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید.

چگونه می‌توان بیدبن خریداری کرد؟

پس از آنکه در وبسایت یا اپلیکیشن بیدونت ثبت‌نام کردید می‌توانید با استفاده از گزینه خرید بیدبن، بسته‌های پیشنهاد مختلف با تعداد مختلف بیدبن هر یک را با قیمت‌های مختلف خریداری کنید و بوسیله آنها در حراجی‌ آنلاین شرکت کنید.

در حال حاضر 6 بسته پیشنهادی 100 بیدبن (19 هزار و 900 تومان)، 200 بیدبن (29 هزار و 900 تومان)، 500 بیدبن (49 هزار و 900 تومان)، 1000 بیدبن (99 هزار و 900 تومان)، 5 هزار بیدبن (399 هزار تومان) و در نهایت بسته 10 هزار بیدبنی (599 هزار تومان) در سایت و اپلیکیشن آن موجود است.

به علاوه با استفاده از برخی روش‌های موجود در اپلیکیشن این امکان فراهم شده است که کاربران بتواند از بیدبن‌های رایگان بهره ببرند. شما می توانید با ورود به قسمت دریافت بیدبن رایگان در صفحه خرید و با استفاده از روش‌های معرفی شده، بیدبن رایگان دریافت کنید. به عنوان مثال با انتخاب گزینه ثبت نظر در گوگل پلی و ثبت امتیاز 5 ستاره و نوشتن نظر، 100 بیدبن رایگان بگیرید و یا با مشاهده هر ویدیو تبلیغاتی، بیدبن رایگان دریافت کنید.

همچنین می توانید اپ بیدونت را از طریق کد کاربری خود به دوستانتان پیشنهاد دهید تا با اولین خرید بسته بیدبن توسط آنها، به همان تعداد بیدبن رایگان دریافت کنید.

نمی‌توانید تمام روز گوشی هوشمند خود را در دستانتان داشته باشید؟ هیچ مشکلی نیست! “بیدبن اتوماتیک” پیشنهادات را از طرف شما در حراجی قرار می‌دهد. به سادگی تعداد پیشنهاداتی که می خواهید در یک حراجی مشخص بگذارید را در قسمت ثبت اتوماتیک قرار دهید و سیستم به طور خودکار این پیشنهادات را در زمان های مشخص به جای شما در حراجی قرار می‌دهد. برای اینکه بیدبن های شما هدر نروند سیستم فقط در بهترین زمان ممکن پیشنهادها را در حراجی می‌گذارد.

اپلیکیشن بیدونت
بررسی اپلیکیشن بیدونت (اعتبار : گوگل‌پلی)

با استفاده از مکانیزمی به نام بیدبن اتوماتیک کاربران می‌توانند از به هدر رفتن بیدبن‌هایشان جلوگیری کنند. به علاوه با این شیوه دیگر نیازی نیست که کاربر همواره آنلاین باشد و پیشنهاد قیمت بدهد. روند بیدبن اتوماتیک به اینگونه است که بیدونت هر زمان که لازم باشد از بیدبن‌های کاربران استفاده می‌کند تا در حراجی‌ها به جای آنها پیشنهاد بدهد.

لازم به ذکر است که برای انجام این کار لازم است تا قبلا تعداد کافی بیدبن برای ثبت در حراجی خریداری کرده باشید. نکته قابل ذکر دیگر این است که گر یک حراجی به پایان برسد و کاربر، برنده حراجی باشد، باقیمانده بیدبن‌های اتوماتیک به حساب او بازنمی‌گردد. به همین دلیل لازم است تا همواره به میزان لازم بیدبن اتوماتیک در اختیار داشته باشید.

ضریب حراجی در مورد کالاهایی که قیمت بالایی دارند در نظر گرفته می‌شود. ضریب حراجی به این معناست که هر پیشنهاد در حراجی به میزان ضریب حراج از موجودی بیدبن کاربران کسر می‌کند و به همان نسبت قیمت محصول را بالا می‌برد. مثلا اگر یک کالا ضریب حراجی 5 داشته باشد، برای آنکه یک پیشنهاد در این حراجی ثبت کنید، باید 5 بیدبن بپردازید. این کار باعث می‌شود، قیمت کالا به جای 25 هزار تومان به 125 هزار تومان (5 برابر) افزایش پیدا کند.

برخی از کالاها در حراجی با شرکت کننده محدود به فروش گذاشته می‌شوند. به این معنا که پس از رسیدن قیمت حراج به مبلغ معینی، دیگر کاربران جدید نمی‌توانند در آن حراجی پیشنهاد خود را ثبت کنند و از این پس رقابت تنها میان کسانی است که از قبل وارد حراجی شده‌اند و پیشنهادی ثبت کرده باشند. بنابراین توجه داشته باشید که برای شرکت در حراجی‌های محدود، حتما باید پیش از رسیدن قیمت محصول به مبلغ مشخص پیشنهاد خود را ثبت کنید.

کیفیت کالاهای موجود در حراجی آنلاین بیدونت

این موضوع به طور شفاف برای ما مشخص نیست، اما آنطور که در وبسایت و اپلیکیشن بیدونت نوشته شده است،‌ همه کالا‌های ارائه شده در بیدونت، نو، دارای گارانتی و معتبر هستند، کالاهایی که بیدونت می‌گوید آنها را به طور مستقیم از تولید کننده دریافت کرده است. در این زمینه درسایت bidonet آمده است:

کالاهای ارسال شده هم تطابق کامل با مشخصات ارائه شده در اپلیکیشن و سایت بیدونت دارند و در صورت عدم تطابق، کالای ارسال شده بدون هزینه تعویض میشود. اگه محصول آسیب دیده یا ناقص باشد و یا با توضیحات حراجی مطابقت نداشته باشد ما آن را بدون هیچ هزینه‌ای جایگزین می‌کنیم. برای این کار لطفا ظرف 7 روز از دریافت محصول با پشتیبانی تماس بگیرید.

قوانین حراجی‌های بیدبن ؛ تنها می‌توانید دوبار در روز برنده شوید!

برای هرچه بهینه‌تر شدن این حراجی‌ها و رعایت عدالت، شرایط فروش و قوانین متعددی وضع شده است که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قانون محدودیت برد: برای عادلانه تر کردن شرایط حراجی ها و اطمینان از شانس برابر برای همه، هر کاربر می‌تواند تنها دو بار در یک روز در حراجی های برنده شود. همچنین کاربر نمی‌تواند در طول یک هفته بیشتر از 7 بار برنده کالاها در حراجی ها باشد. در صورتیکه این محدودیت رعایت نشود بیدونت حراجی های برنده شده بیش از حد مجاز را باطل کرده و بیدبن های استفاده شده در آنها را به کاربر عودت می‌دهد.

قانون محدودیت ورود: جهت حفظ حقوق شرکت کنندگانی که از ابتدای حراجی مشغول ثبت پیشنهاد بوده‌اند، بیدونت در برخی حراجی ها، محدودیت برای ورود افراد جدید اعمال خواهد کرد که براساس آن هیچ شرکت کننده جدیدی نمی تواند وارد حراجی شود و رقابت تا انتهای حراجی بین افراد داخل آن حراجی صورت می گیرد. این محدودیت ها ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند.

قانون سقف قیمت:  شروع قیمت در تمامی کالاهای به حراج گذاشته شده در اپ بیدونت از 0 تومان شروع می‌شود. همچینن به منظور حفظ جذابیت در برخی حراجی‌ها یک سقف قیمت در نظر گرفته می‌شود که حداکثر مبلغی را که ممکن است برنده حراج برای خرید آن کالا پرداخت نماید مشخص می‌کند. قیمت بازار و سقف قیمت به ازای هر کالا (که معمولا 50 درصد قیمت بازار است) از ابتدا مشخص شده و به کاربران نمایش داده می‌شود.

در صورتی که قیمت کالای حراجی به سقف تعیین شده در حراج برسد، از این پس با ارسال پیشنهاد جدید از سوی شرکت کنندگان در حراجی، قیمت کالا افزایش پیدا نمی‌کند و شرکت کنندگان می‌توانند تا اتمام بیدبن های خود به ثبت پیشنهاد جدید و رقابت با یکدیگر ادامه دهند و آخرین پیشنهاد ثبت شده در سایت به عنوان برنده حراجی اعلام می‌شود.

اپلیکیشن بیدونت
بررسی اپلیکیشن bidonet (اعتبار : گوگل‌پلی)

قانون تبدیل کالای برده شده در حراجی به بیدبن: در صورتی که کالایی را در یک حراجی برده باشید ولی به هر دلیلی مایل نباشید قیمت نهایی حراجی را به عنوان هزینه خرید به بیدونت پرداخت کنید، این امکان برای شما فراهم می شود تا بجای آن کالا، معادل 2 برابر بیدبن‌هایی که در آن حراجی استفاده کرده‌اید را از بیدونت دریافت بفرمایید. این بیدبن ها به موجودی شما اضافه خواهند شد.

قانون خرید فوری در بیدونت: در صورتیکه کاربر در یک حراجی شرکت کند و موفق به برنده شدن در حراجی نشود می‌تواند از گزینه خرید فوری استفاده کند. در این صورت لازم است قیمت واقعی محصول را که قبلا در حراجی اعلام شده به طور کامل بپردازد و بیدونت محصول را بدون هزینه ارسال برای او می‌فرستد. در صورت استفاده از گزینه خرید فوری، بیدونت تمامی بیدبنهای استفاده شده توسط کاربر در آن حراجی را به وی عودت می‌دهد.

عودت بیدبن‌های اتوماتیک: در صورتیکه کاربر با استفاده از ثبت بیدبن اتوماتیک در حراجی برنده شود و در پایان حراجی تعدادی از بیدبن‌های ثبت شده او مصرف نشده باشد، این بیدبن‌ها به موجودی بیدبن کاربر باز نخواهد گشت.

قانون بیدونت برای بازی تیمی: شرکت در یک حراجی با اعضای خانواده، دوستان و آشنایان به شدت ممنوع است. هر نوع تلاش و همدستی در این زمینه باعث می‌شود تا شرکت‌کنندگان دیگر احساس کنند حراجی به صورت ناعادلانه در حال برگزاری است. بیدونت از نرم افزارهای پیچیده، سیستم های نظارت و اقدامات حفاظت ایمنی برای شناسایی کاربرانی که این قانون را نقض می‌کنند بهره می‌برد. کاربرانی که در یک اقدام تیمی شرکت کنند، تمام حراجی‌های برنده شده قبلی خود را از دست می‌دهند و در موارد شدید و یا تکراری، به طور دائم از حراجی‌ها بدون هیچ گونه بازپرداختی، کنار گذاشته خواهند شد.

کاربران در خصوص اپلیکیشن بیدونت چه می‌گویند؟

کاربران در خصوص وبسایت و اپلیکیشن bidonet نظرات متنوعی داشتند. بسیاری از کابران تبلیغات این برنامه در شبکه جم‌تی‌وی را ناهنجار تلقی می‌کردند ولی کاربران در گوگل‌پلی از میان بیش از 2 هزار رای امتیاز 4.5 از 5 را به این اپلیکیشن داده‌اند.


بیشتر بخوانید : تبلیغ اپلیکیشن پولیک ؛ نگاهی به هنجارهای تبلیغاتی


پیش از این نیز تبلیغات اپلیکیشن پولیک بازخوردهای منفی بسیاری در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. کاربری به نام لاندا در این خصوص نوشته بود :

این‌ چه تبلیغی بود آخه،سر سفره عقد بله رو نگرفته داره سکه ی مهریه عروس رو از حراجیا میخره،چه بی احترامی ای بود آخه ،تبلیغات اونور آبی هم باز ضد زن هستن #بیدونت

کاربر دیگری بود که به تبلیغات اپلیکیشن بیدونت نقد وارد می‌دانست. او نوشت:

اون تبلیغات پولیک شبکه های جم رو یادتون چقدر چیزشر بود؟ الان بیدونت صد رحمت به اونه، پسره شدیدا صداش رو مخه وقتی داد میزنه هورا بردم، ( چرا دیگه مثل قبل نمیتونم کلمات رکیک استفاده کنم تو توییتام؟ :/)

بیدونت
اعتبار: توییتر

همانطور که گفتیم شبکه جم پیش از این نیز تبلیغ اپلیکیشن پولیک را به صورت متعدد پخش می‌کرد. کاربری به نام امین بلندهمت به نحوه پخش تبلیغات اپلیکیشن بیدونت منتقد بود. او نوشت:

شبکه جم #gemtv شده پایگاه تبلیغات دروغین و سوءاستفاده از مشکلات مالی مردم؛ زمانی به بهانه #پولیک کلاهبرداری میکردند، حالا نوبت تبلیغ حراج در بیدونت رسیده که به صورت گسترده از این شبکه پخش می شود.

اپلیکیشن بیدونت
اعتبار : توئیتر

اما در گوگل‌پلی جنس نظرات متفاوت بود. یکی از کاربران گوگل‌پلی نوشته بود:

برنامه خوبیه فقط دوتا ایراد داره یکی اینکه قیمتها خیلی کم به کم بالا میره اگه ۵۰۰ تومانش کنید بهتره دوما سقف برای حراجی قرار ندین تا فرد تا جایی که توان داره قیمت بگه این دوتا رو اصلاح کنید باتشکر احسان

اما کاربر دیگری با نام Hamidrezà در گوگل‌پلی نوشته بود که این اپلیکیشن نیز مانند سایر مواردی که در شبکه جم‌ تبلیغ می‌شود، کلاهبرداری است. او در کامنت خود نوشت:

این اپلیکیشن هم مانند سایر اپلیکیشن‌هایی که از مجموعه تلویزیونی جم تبلیغ میشه دقیقا با هدف کلاه‌برداری طراحی شده. این برنامه به مانند کازینویی هست که برنده‌هاش از قبل تعیین شدن و شما در این برنامه صرفا بیدبن (مجوز‌های قماربازی) میخرید.

جالبه که داخل برنامه از مخاطباش میخواد که برای گرفتن ۱۰۰عدد بیدبن رایگان بیان اینجا توی گوگل‌پلی بهش ۵ ستاره بدن و اینجوری محبوبیت کاذب بدست میاره! این برنامه یک بازی قمار بیرحمانه‌ست که بازی‌گردانش اصلا معلوم نیست کی هست!!!؟ اگر کوچکترین اطلاعاتی از قبیل نام، آدرس و اطلاعات تماس مربوط به شخص، اشخاص یا شرکتی که پشت این برنامه هست دارید، لطفا اطلاع‌رسانی کنید.

بیدونت
نظرات کاربران در مورد اپلیکیشن بیدونت. (اعتبار : گوگل‌پلی)

یکی دیگر از کاربران به نام Kiomars Nezhadi از این اپلیکیشن رضایت داشت و آن را یکی از بهترین حراجی‌های آنلاین می‌دانست. او نوشت:

یکی از بهترین اپلیکیشن های فروش آنلاین که من تو حراجیش شرکت کردم و یه دریل بردم ۴ روز بعد هم تحویلم داد ؛ خیلی آسونه باهاش کار کردن ؛ سیستم اتوماتیکشم باحاله ؛ کلا خیلی خوب بود.

بیدونت
نظرات کاربران در مورد اپلیکیشن بیدونت. (اعتبار : گوگل‌پلی)

کاربر دیگری نیز مشاهدات خود را با سایرین به اشتراک گذاشته و توصیح کرده بود که گول اپلیکیشن بیدونت را نخورند. Saman Dehqani نوشته بود :

دوستان لطفا دقت کنین چون خودتون بعدا شاید متوجه بشید که دیره و پولتون رو از دست دادین من چندروزه این برنامه رو دارم دنبال میکنم و تو حراجی به یه ریتمی رسیدم یعنی اینکه شما یا برنده نمیشی. که اگر نگاه کنید به پیشنهادای قبلیا دقیقا یه جایی همون اسما به همون ترتیب یا یکی کمتر میان پیشنهاد میدن.

که دلیل بر الکی بودن برنامه هست. بعدم اگر برنده بشی به نظر من هیچی دستتون رو نمیگیره یعنی شما یه هزینه ای برای خرید بن کردید و بعد هم یه هزینه دیگه ازتون میگیرن برای جنسی که هیچ وقت تحویلتون نمیدن لطفا گول نخورید.

بیدونت
نظرات کاربران در مورد اپ بیدونت (اعتبار : گوگل‌پلی)

بیشتر بخوانید :

.

منیع: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    میشه لطفا بگین چجوری نصب میشه؟

    پاسخ

    برنامه خوبیه

    پاسخ

    خیلی مزخرفه الان چند روزه که بیدنت من بالا نمیاد
    درست بعد از خرید بیدبن
    کلاهبرداریه

    پاسخ

    از برنامه خوبتون. ممنونم

    پاسخ

    میرم رو خرید بیدبن ولی باز نمیکنه حالا چیکار کنم

    پاسخ

    معمولا محقق یک موضوع ابتدا کمی از پول خود را خرج میکند وبه نقد منصفانه مینشیند ،،اینکه شما نقل قول های سایت را میگذارید ،نظر دوستان دیگر ،نشد تحقیق ،،این سایت هزاران مشکل دارد،
    ١-نداشتن سکوریتی از طرف گوگل،که میخواهد با کوپنهای خودش امتیازش را بالا ببرد

    ٢-شرکت ربات یا همان راه اندازان این سایت به عنوان مصرف کننده وبالا بردن قیمت

    ٣-از همه مهمتر چندین بار سایت شرکتهای خودرو سازی باز شده و ملت همیشه در صحنه به علت هجوم برای ثبت نام باعث اختلال شدند،
    این سایت حتی اگر توانایی ان را داشته باشد با پول کوپنهایش ،۶٠٠٠خودرو و۴٠٠٠٠سکه طلا،و ١٠٠٠ موبایل بخرد؛
    اولا ؛ریالی ارزانتر نمیتواند بگیرد
    دوما؛توانایی همچین کاری غیر ممکن هست
    سوما؛اگر میتوانست قطعا الان خودروساز یا خود یک کشور خود مختار با کوپنهای ٢۵٠تومانیش بود.
    انقدر تناقظات این سایت دارد که نگارنده فقط میتوان به کلاهبرداری قطعی ان اشاره کرد ،اگر شما نیز زیر مجموعه ان نیستید میتوانید با انتشار نظر بنده وپاسخ گویی هر نوع سئوالی جهت کلاهبردار بودن ان .
    شبکه جم هر بار به عنوانی پول ملت بدبخت با تبلیغ های بی جایش به باد میدهد ،

    پاسخ

    یعنی این برنامه کلاه برداریه دوست عزیز؟

    پاسخ