;
coinex

شناسایی کلاهبردارانی که از طریق تماس بین المللی با کاربران ایرانی کسب درآمد کردند

معاون وزیر ارتباطات از شناسایی کلاهبردارانی که از طریق تماس بین المللی با کاربران ایرانی کسب درآمد کردند، خبر داد. ۳۸۲ میلیون تومان از این راه درآمد کسب شده است.

به گزارش تکراتو،، حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در توئیتر اعلام کرده که ۳۸۲ میلیون تومان کلاهبرداری صورت گرفته از ۱۲۶ هزار نفر توسط کلاهبرداران خارجی، با جزئیات شناسایی شده است.

جدیدا کاربران زیادی در ایران با تماس‌های تلفنی از شماره‌های خارجی مواجه شدند که در این روش تماس گیرنده به سرعت تماس مد نظر را قطع کرده و منتظر تماس مجدد از سمت ایران می‌شد.

از آنجایی که برخی کاربران پس از مشاهده شماره روی تلفن خود و تماس ناموفق عادت به برقراری مجدد ارتباط با تماس گیرنده دارند نسبت به برقراری مجدد تماس با شماره مورد نظر تلاش کرده و در نهایت با هزینه سنگینی در صورتحساب خود مواجه شده‌اند.


بیشتر بخوانید: به تماس های ناآشنای بین‌المللی پاسخ ندهید!


برقراری تماس بین المللی با کاربران ایرانی

فتاحی در مورد تماس بین المللی با کاربران ایرانی و کلاهبرداری از این طریق بیان نمود که مانع از سودجویی متخلفین خواهند شد و مبالغ از دست رفته از طریق اپراتورها به مشترکان بازمی‌گردد.

در این زمینه معاون شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که این تماس‌های نامتعارف خارجی با کاربران ایرانی، با هدف درآمدزایی عده‌ای از تولید ترافیک (جنریت) صورت گرفته و از کاربران خواست که به تماس‌های ناآشنا پاسخ ندهند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر