;
coinex

شرایط جدید فروش موبایل های وارداتی اعلام شد

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی شرایط جدید فروش موبایل های وارداتی را اعلام نمود. هر کاربر با کد ملی تنها مجاز به خرید یک گوشی است.

به گزارش تکراتو، افرادی که قصد خرید گوشی‌های وارداتی را دارند باید اطلاعات کارت بانکی و کارت ملی آنها منطبق باشد و گوشی جلوی خریدار باز و در همتا ثبت شود. همچنین هر فرد با یک کد ملی فقط می‌تواند اقدام به خرید یک گوشی نماید. این موارد شرایط جدید فروش موبایل های وارداتی است.

اعلام شرایط جدید فروش موبایل های وارداتی

مهدی محبی رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی از آغاز اجرای شرایط جدید فروش موبایل های وارداتی خبر داد و اظهار داشت که شرکت‌های واردکننده موبایل باید از این پس گوشی‌های وارداتی را با مقررات جدید به فروش برسانند.

وی ادامه داد که ضوابط جدید فروش شامل قیمت و روش فروش توسط سازمان حمایت و سازمان صنعت‌، معدن و تجارت تعیین شده و واردکننده موظف است نماینده‌ای برای فروش کالا با همان قیمت اعلامی، به سازمان اعلام کند تا بخش نظارت وزارت صنعت بر عرضه کالا نظارت داشته باشد.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی درباره ضوابط جدید فروش، گفت که هر کاربر با کد ملی مشخص تنها مجاز به خرید یک عدد گوشی است. خریدار برای دریافت سفارش خود باید شخصا همراه با کارت ملی خود و سیم کارت مربوط به همان کد ملی برای تحویل گوشی خود به صورت حضوری به نماینده فروش شرکت مراجعه کند.

محبی افزود، خریدار باید دارای آدرس و کدپستی مشخص باشد و اطلاعات کارت بانکی و کارت ملی خریدار نیز مطابقت داشته باشند. در زمان دریافت گوشی، بسته بندی در مقابل خریدار باز می‌شود و ثبت در سامانه همتا انجام می‌شود.

کالاهایی که اخیرا از این روش وارد بازار شده‌اند متعلق به شرکت‌هایی هستند که پیش از این واردات موبایل نداشته‌اند و به تازگی به موضوع واردات موبایل وارد شده‌اند.

لازم به ذکر است که، کسانی که طی سی روز اخیر از این شرکت‌های واردکننده موبایل، یک گوشی خریداری کرده باشند دیگر مجاز به خرید دوباره همان گوشی نخواهند بود.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اگر دولت میخواست
    اگر میخواست
    میتونست
    ارز دولتی اختصاص بده به گوشی بعدش حقوق گمرکی رو کم کنه

    پاسخ