coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سقوط ارزش بیت کوین به پایین ترین میزان در سال 2018

در این چند وقت شاهد سقوط ارزش بیت کوین آن هم به پایین‌ترین حد آن در سال 2018 بودیم. در حال حاضر ارزش هر بیت کوین ۵۵۶۰ دلار است.

به گزارش تکراتو، ارزش بیت کوین در سال گذشته میلادی به نزدیک ۱۷ هزار دلار رسید اما چند وقتی می‌شود که بیت کوین با کاهش ارزش دلاری خود روبه رو شده است.

سقوط ارزش بیت کوین به پایین‌ترین حد

در سال 2018 سقوط ارزش بیت کوین به میزان 56 درصد از ارزشش بود در حالی که تنها در 2017 به میزان 1300 درصد رشد کرده بود. این ارز مجازی در اوایل تابستان هم افت ارزش زیادی را تجربه کرد که بسیاری هک شدن صرافی بزرگ Bithumb را علت اصلی رخ دادن این اتفاق اعلام کردند.

دلیل اصلی نوسانات قیمت بیت کوین به ساختار شبیه به سهام بودن آن برمی‌گردد. یعنی ارزش هر بیت کوین بر اساس پولی که مردم در بازار برای خرید آن هزینه می‌کنند تعین می‌‎شود.

سقوط ارزش بیت کوین

بیت کوین به عنوان شناخته شده‌ترین ارز مجازی از تکنولوژی بلاکچین استفاده می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که هیچ شخص یا دولتی کنترلی روی آن نداشته باشد. با وجود کاهش ارزش بیت کوین طی ماه‌های اخیر، این ارز مجازی نقشی تعین کننده را در اقتصاد دنیا ایفا کرده است.

جان مک آفی، از افراد مشهور در زمینه امنیت سایبری اعتقاد دارد که ارزش بیت کوین طی دو سال آینده به طرز سرسام آوری بالا خواهد رفت. به اعتقاد او، ارزش هر بیت کوین تا سال 2020 حتی به ۱ میلیون دلار خواهد رسید.

پژوهش جدید کالج سلطنتی لندن که مربوط به مدتی قبل بود، نشان می‌داد که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک ارز جریان اصلی در زمینه پرداخت هستند و حتی امکان دارد که جایگزین پول‌های سنتی شوند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: cnet

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر