coinex
راهنمای خرید تکراتو

تکنولوژی گوشی های هوشمند ؛ روند کنونی و آینده صنعت موبایل جهان

تکنولوژی گوشی های هوشمند شکلی از فناوری است که بیشتر در ارتباطات سلولی و دیگر جنبه های مرتبط با آن استفاده می‌شود و از یک شکل از پلت فرم استفاده می‌کند که درآن بسیاری از فرستنده‌ها توانایی ارسال همزمان داده‌ها در یک کانال را دارند.

از این پلت فرم با عنوان Code-division multiple access و یا کد دسترسی چندگانه (CDMA) نام می‌برند. این پلت فرم اجازه می‌دهد تا بسیاری از کاربران از فرکانس‌های تک استفاده کنند، زیرا احتمال دخالت فرکانس از دو یا چند منبع را محدود می کند. این کانال در طول سال‌ها تکامل یافته است.

تکنولوژی گوشی های هوشمند

فناوری موبایل به سرعت در حال تکامل است. استفاده از تلفن همراه درحال تبدیل شدن به متنوع ترین محصولی است که به تدریج جایگزین برخی از منابع مشابه در بازار شده است که در زمینه ارتباطات، به عنوان مثال اداره پست و خطوط زیرزمینی استفاده می‌شوند. تکنولوژی تلفن همراه از یک دستگاه ساده برای تماس تلفنی و پیام رسانی به یک دستگاه چندکاره تبدیل شده است که در آن فناوری جهت یابی و یا GPS بهبود یافته است، قابلیت استفاده از مروگرهای اینترنت به آن اضافه شده، امکان نصب بازی‌های رایانه ای در آن وجود دارد و همچنین ابزاری برای پیام رسانی فوری و غیره درآن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افراد حرفه ای با توجه با این روند پیشرفت تلفن‌های همراه استدلال می‌کنند که آینده فناوری کامپیوتر بر روی شبکه های بی‌سیم و گوشی‌های همراه خواهد بود. فناوری موبایل از طریق تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها درحال به دست آوردن محبوبیت بیشتری است.
با پرچمداران گوشی های هوشمند زندگی در جریان است!

تکنولوژی موبایل دردو دهه گذشته مانند یک راز بود، اما اکنون تلفن‌های همراه به یک موضوع ضروری در تمامی مناطق شهری و روستایی تبدیل شده است.

تکنولوژی موبایل در دو دهه گذشته مانند یک راز بود، اما اکنون تلفن‌های همراه به یک موضوع ضروری در تمامی مناطق شهری و روستایی تبدیل شده است. تکنولوژی گوشی های هوشمند به عنوان یک دستاورد قابل توجه دردنیای فناوری آغاز به کارکرد، اما اکنون به لطف قابلیت‌های متنوعی که در آن وجود دارد به دستگاه راحتی برای کاربران تبدیل شده است.

هنگامی که تلفن همراه برای اولین بار معرفی شد، اساسا برای فرستادن اس ام اس و یا پیام کوتاه و گرفتن تماس و بازی مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما در حال حاضر به دنیای دیجیتال تبدیل شده و زندگی و کسب و کار را بسیار ساده تر کرده است. بازاریابان درحال حاضر فروش محصولات خود را با سهولت از طریق فن آوری تلفن همراه به انجام می‌رسانند. این دستگاه امکان انتقال فایل‌ها را ازطریق بلوتوث و وای فای برای کاربران خود فراهم کرده است.

موبایل‌ها نیز با اتصال به اینترنت روشی ساده برای به دست آوردن اطلاعات و همچنین دانلود فایل از اینترنت را ایجاد کرده اند. کنفرانس‌های تصویری، پیشرفت دیگری است که از طریق تکنولوژی گوشی های هوشمند به واقعیت پیوسته است. در حال حاضر فروشندگان و مشتریان کسب و کارها، کانالی برای ارتباط خود ازطریق این تکنولوژی برقرار می‌کنند. با استفاده از تکنولوژی گوشی های هوشمند به راحتی، هر گونه سرگرمی را در خانه در اختیار دارید. همچنین این امکان وجود دارد که هر فرد بتواند با استفاده از سیستم موقعیت یاب جهانی و یا GPS مکان مورد نظر خود را پیدا کند.

یک گوشی موبایل خوب بخرید و از جای‌تان تکان نخورید!

در دنیای کسب وکار نمی‌توانید به اهمیت فناوری تلفن همراه بی توجه باشید، زیرا بانکداری امروزی صرفا به فناوری تلفن همراه در مدیریت امورمالی و سهامی بستگی دارد.

یک گوشی موبایل خوب بخرید و از جای‌تان تکان نخورید!

بسیاری از شرکت‌های تجاری از فناوری موبایل برای افزایش درآمد خود از طریق به دست آوردن مشتری به روشی آسان‌تر و برای حمایت از محصولات خود از اپلیکیشن‌ها و یا وبسایت‌ها استفاده می‌کنند. برای مثال، شما می توانید بلیت سینمای خود را از طریق اپلیکیشن موبایل رزرو کنید ویا بلیت سفرخود با قطار را می توانید از اینترنت بدون اینکه نیازبه درصف ایستادن داشته باشید تهیه کنید. تکامل فناوری تلفن همراه، زندگی ما را ساده تر کرده است و همچنین در زمان و منابع ما صرفه جویی می‌کند.

تلفن همراه از زمان ورود خود در بسیاری جهات به انسان کمک کرده است مانند این که در موارد اضطراری و در مواردی که حادثه رخ داده و یا مسائل دیگربه عنوان یک وسیله ی ضروری مورد استفاده قرارگرفته است. یکی دیگر از مهمترین موارد استفاده از تلفن های هوشمند این است که خانواده ها به راحتی می توانند با یکدیگر در حالی که دورازهم هستند ارتباط برقرار کنند.

بهترین مراکز خرید و فروش گوشی های موبایل در تهران

بهترین مراکز خرید و فروش گوشی های موبایل در تهران

روز به روز گوشی های موبایل جدید با ویژگی ها و تکنولوژی های جدید راهی بازار موبایل می شوند و همه ما برای این که از دنبای دیجیتال عقب نمانیم این پیشرفت ها را دنبال می کنیم و هر چند وقت یکبار به سرمان می زند تا هزینه زیادی را برای داشتن یک گوشی موبایل جدید متقبل شویم. چندان دور از ذهن نیست که با افزایش تقاضا، مراکز شیک و جدید و مدرن با فروشگاه های زیاد و متنوع و به روز ترین محصولات تکنولوژی در جای جای شهر افزایش یابند.

از بهترین مراکز خرید گوشی موبایل در تهران میتوانیم به بازار موبایل چارسو در خیابان جمهوری تهران، پاساژ علاالدین در خیابان حافظ نام برد. البته بازار موبایل ایران در خیابان حافظ هم با در بر داشتن بسیاری از نمایندگی های گوشی موبایل ، از سامسونگ و اپل گرفته تا بلک بری و هوآوی، از مراکز قدرتمند فروش موبایل در ایران هستند.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام ممنون از اطلاعات خوب شما

    پاسخ

    خیلی مطلب مفیدی بود. تشکر

    پاسخ